`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Friday, June 22, 2018

KHAIRUDDIN CABAR ZAHID HAMIDI BERSUMPAH LAKNAT DI MASJID

Penyangak zahid hamidi adalah kaki penipu serta manusia yang tidak berintegriti!!
Sebab itu saya kata zahid hamidi ini iblis yang bertopengkan manusia!! Dia sanggup menipu dan berbohong semata-mata untuk memenangi jawatan presiden umno yang sudah tidak relevan itu!!
Pada hakikatnya, zahid hamidi yang memohon untuk berjumpa dengan tun dr mahathir mohamad!! Manusia haprak ini kata dia sudah pun menunaikan solat istiqarah selama tiga hari berturut-turut serta dapat hidayah untuk berjumpa  dengan perdana menteri malaysia!!
Atas dasar ini saya pun bertindak kearah menemukan zahid hamidi dengan perdana menteri!!
Tun dr mahathir mohamad memang berat hati untuk berjumpa dengan penyangak zahid hamidi ini kerana beliau berpotensi untuk putar-belitkan fakta sebenar!!
Perdana menteri malaysia sama sekali tidak menjemput zahid hamidi tetapi mantan timbalan perdana menteri ini yang merayu untuk berjumpa dengan tun dr mahathir mohamad!!
Penyangak zahid hamidi menzahirkan hasrat pada saya untuk memberi sokongan pada kerajaan Pakatan Harapan dari luar!! Beliau sanggup bekerjasama dengan Pakatan Harapan yang telah memenangi pru14!!
Sebab itu zahid hamidi merayu untuk berjumpa dengan tun dr mahathir mohamad bagi menzahirkan hasratnya itu!!
Ketika bertemu dengan saya; zahid hamidi turut menzahirkan pandangan agar tidak terlalu percaya pada percaturan politik dato seri anwar ibrahim dan dato seri azmin ali!!
Namun, saya tetap berpendirian bahawa jangan sesiapa cuba untuk mengadu-domba seterusnya pecah belahkan pemimpin-pemimpin dalam Pakatan Harapan!!
Dalam apa jua situasi; kami akan tetap pertahankan dato seri anwar ibrahim sebagai perdana menteri menanti yakni bakal perdana menteri malaysia yang ke lapan!!
Kami juga akan tetap pertahankan dato seri azmin ali selaku tokoh pemimpin muda yang berwibawa dalam Pakatan Harapan!!
Mana mungkin nak suruh pemimpin-pemimpin umno yang korup melompat masuk dalam mana-mana parti di bawah Pakatan Harapan kerana umno bakal membawa masuk virus korup yang boleh merosakkan kerajaan masakini!!
Kenyataan zahid hamidi yang menyatakan tun dr mahathir mohamad menyuruh ahli-ahli parlimen umno melompat masuk PPBM amat tidak berasas sama sekali!!
Penipuan zahid hamidi yang tidak boleh diterima oleh akal fikiran yang waras!!
Dalam keadaan ‘desperado’ zahid hamidi sanggup berbohong demi untuk nak selamatkan peluang beliau bagi.memenangi kerusi presiden umno!!
Ahli-ahli umno jangan biarkan diri mereka ditipu serta tertipu oleh penyangak zahid hamidi ini!!
Pada pemilihan umno ini; saya ingin seru kepada ahli-ahli umno agar jangan beri walaupun satu undi pada zahid hamidi!!
Jangan sama sekali lantik presiden yang kaki penipu!!
Zahid hamidi adalah manusia hipokrit dan fasiq!! Imej agamanya amat ‘plastik!!’
Dalam isu ini saya tetap pertahankan bahawa zahid hamidi yang merayu untuk berjumpa dengan tun dr mahathir mohamad!!
Malahan, zahid hamidi juga memuat turun kenyataan dalam akaun facebook nya yang melafazkan kesyukuran dapat bertemu dengan tun dr mahathir mohamad di bulan ramadhan!!
Apa lagi yang zahid hamidi nak menafikan?!
Pada realitinya juga, zahid hamidi adalah ‘sampah’ yang tidak harus dilayan sama sekali kerana beliau terkenal dengan sikap putar belit yang amat kronik!!
Tolong bagi tahu penyangak zahid hamidi bahawa saya bersedia untuk menjunjung kitab suci Al-Quran bersumpah laknat di mana-mana masjid sekalipun!!
Yang Ikhlas,
KHAIRUDDIN ABU HASSAN
– http://shahbudindotcom.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.