`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


Thursday, December 5, 2019

Don't offend other religions or races during speeches - Umno VP



UMNO AGM | INTERVIEW | Umno vice-president Ismail Sabri Yaakob has advised speakers at the party's annual general assembly to avoid offending non-Muslims or non-Malays.
He said speakers should debate on policies with facts and not emotion.
"We don't want delegates who are too emotional about racial issues to the point they offend other ethnic groups or touch on religious sensitivities.
"Even in Umno, for instance, we have a division head from Sabah who is a Christian priest," said Ismail in an interview with Malaysiakini.

As for criticisms against party leaders, which were generally rare in past Umno AGMs, Ismail said delegates were free to express themselves as long as they maintained decorum.
"If you need to criticise the leaders, go ahead. However, do not resort to personal attacks. Don't criticise other races (as well)," he said.
Ismail said that the atmosphere at the Umno AGM this year was a lot different than last year, in that Umno now has more public support because it was successful in four by-elections.
The last Umno AGM was a sombre affair as it was held just four months after the BN coalition was removed from Putrajaya.
Ismail said although Umno was now the federal opposition, it must continue to be the voice of Malaysians, especially the Malays.
"We must continue to voice up regarding the welfare of the Malays... We are being heard by the government," he said. - Mkini

1 comment:

  1. Assalamualaikum wr.wb,saya pak arianto pekerjaan saya sehari-harinya cuma seorang TKI pembantu di negara tentangga yaitu di malaysia yang pendapatannya tidak seberapa dan suami saya cuma kerja di kelapa sawit,buat biaya anak sekolah aja tidak cukup di kampung apalagi untuk mencukupi kebutuhan hidup keluarga sehari-harinya dan suatu malam saya buka internet dan tidak sengaja saya temukan number HP EYANG WORO MANGGOLO langsung saya telpon beliau dan menceritakan semua keluahan saya dan akhirya di kasih ANGKA GHAIB 6D benar-benar tembus dengan adanya EYANG semua hutang-hutang saya di kampung sudah lunas semua ,bahkan sekarang saya sudah buka usaha WARUNG MAKAN di malaysia!!! sekali lagi saya mengucapkan banyak terimah kasih kepada EYANG WORO MANGGOLO atas bantuan AKI kini impian saya selama ini sudah jadi kenyataan dan berkat bantuan EYANG WORO MANGGOLO pula yang telah memberikan angka ghaib hasil ritual,beliau kepada saya yaitu 6D dan alhamdulillah telah berhasil memenangkan 5x berturut-turut tembus .
    Solusi yang tepat jangan anda putus aza karna EYANG akan membantu anda semua dengan Angka ritwal/GHOIB apa bila anda butuh angka togel 2D-3D-4D-5D-6D, dijamin 100% jebol.
    Apabila ada waktu silahkan/SMS EYANG WORO MANGGOLO di number 082-391-772-208 .
    DAN BELIAU JUGA BISA MENBANTU ANDA TUK PUTARAN YANG ADA DI BAWA.

    angka;GHOIB: singapur
    angka;GHOIB: hongkong
    angka;GHOIB; malaysia
    angka;GHOIB; toto magnum 4d
    angka"GHOIB; laos…
    angka"GHOIB; macau
    angka"GHOIB; sidney
    angka"GHOIB: vietnam
    angka"GHOIB: korea
    angka"GHOIB: kudalari

    sekali lagi makasih yaa KI waktu itu saya cuma bermodal uang cuma 300 ribu dan akhirnya saya menang banyak dan berkat angka gaib hasil ritual KI saya sudah buka usaha Kini kehidupan keluarga saya jauh lebih baik dari sebelumnya,bagi anda yang ingin seperti saya silahkan HUB/SMS EYANG WORO MANGGOLO di number 082-391-772-208 insya allah beliau akan menbantu anda semua.trimakasih....?

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.