`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Friday, December 14, 2012

DEEPAK BOM LAGI – INTERVIEW KHAS BERSAMA VIDEO


DEEPAK BOM LAGI – INTERVIEW KHAS BERSAMA VIDEO

Saya mendapat panggilan pada hari SD itu dibuat pada jam 6-7 malam. Saya dipanggil oleh Datin Rosmah Mansor mela

lui telefon.

Dia suruh saya cari jalan menyelesaikan masalah dia. Saya pernah jumpa dengan Bala satu dua kali sebelum itu tetapi tidak kenal rapat dia.

Saya call kawan saya untuk cuba berjumpa dengan dia tetapi dia keberatan dan tidak mahu berjumpa.

Saya telefon Datin Seri dan berkata, ini susah dan tak nampak jalan penyelesaian benda ini. Sebelum inipun saya banyak bantu Datin mana2 perkara yang dia perlukan. Saya cubalah kalau ada kawan.

Saya kata kepada Datin, hal ini bukan senang untuk diselesaikan. Dia pun minta saya “datang rumah sekarang dan jumpa suami saya. Biar Datuk Seri buat keputusan bagaimana”.

Saya pergi ke rumah mereka. Datin dan Datuk tinggal di Sri Satria. Kadang2 dia orang duduk di Sri Duta dan kadang2 Sri Satria. Malam itu mereka duduk di Sri Satria.

http://tenterasemut.net/deepak-bom-lagi-interview-khas-bersama-video/

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.