`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Friday, January 18, 2013

Fathul Bari menjelaskan mengapa beliau berkahwin di Thailand.. ( Video Inside)



Sebelum itu.. Tahniah diucapkan kepada Ulama Muda UMNO Ustaz Fathul Bari yang telah dianugerahkan gelaran ‘Mumtaz’ yang membawa gelaran Dr.

Beliau adalah orang yang ketiga menerima gelaran tersebut dari Fakulti Al-Quran & Sunnah di Bahagian Hadith, Universiti Islam Antarabangsa.

Individu yang pertama dianugerahkan gelaran ini ialah warga dari Palestin manakala yang kedua pula ialah warga Algeria..

Ustaz Fathul Bari di UIA
Semalam kisah Ustaz Fathul Bari berkahwin di Selatan Thailand meletup di kebanyakkan Blog-blog Pro Pakatan Rakyat.

Ini berikutan tersebarnya surat nikah Fathul Bari dengan Maria Joy Erlado di pejabat The Islamic Committe of Songkhla Thailand pada 29 Mei 2012.

Ramai j yang mempersoalkan mengapakah Ulama Muda UMNO ini berkahwin di Selatan Thailand tidak di Malaysia?

Selain itu ada juga yang mempersoalkan kenapa beliau menyorokkan perkahwinannya itu, adakah beliau kahwin lari, adakah beliau takut bini?, adakah beliau takut kepada Pak Mertuanya di Perlis? kenapa daftar di Terengganu? Kenapa tak buat majlis besar-besaran di PWTC? Dan berbagai-bagai persoalan lagi..

Aku tak nampak apa yang salah dengan tindakannya itu iaitu bernikah di Selatan Thailand, asalkan ianya dihalalkan… Alhamdulillah..

Lagipun tak perlulah kita menyerang isu yang melibatkan peribadi beliau lainlah kalau dia mentekedarah rasuah atau salah guna kuasa atau apa saja yang membabitkan penyelewengan wang rakyat.. lantak pi lah kat dia..

Lainlah kalau dia pergi menikah di Selatan Thailand itu menggunakan harta Kerajaan Malaysia yang dibiayai menggunakan wang rakyat..

Jadi.. untuk berlaku adil kepada Ustaz Fathul Bari aku siarkan video jawapannya tentang isu ini.. selain itu seluruh dokumen pernikahannya juga disertakan..


Dan ini ialah seluruh dokumen yang berkaitan dengan isu ini.


Seluruh info dan dokumen dibekalkan oleh : Abu Aqif

- ASD

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.