`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Saturday, January 19, 2013

Gambar Kontroversi Menteri Umno Tersebar..



Apa yang Rais Yatim buat ni? Sembah salam pada raja baru ke? Sejak bila Mahathir jadi raja sehinggakan Rais Yatim perlu sembah salam.

Ko orang lihat dan nilailah sendiri kelaku pemimpin Umno ni.. Salam BONAMA ke? Salam ni khas untuk pemimpin dan pencacai Umno je. Ko orang lihat contoh salam BONAMA dibawah:

Budaya salam BONAMA (Bodek Nak Mampos) dalam Umno

SEBELUM ini telah ditimbulkan isu salam bodek wanita Umno yang disiarkan di MiLo SuaM dalam artikel lalu, rujuk sini [Cium tangan].

Susulan dari artikel tersebut, salah seorang sahabat pembaca yang mendakwa dirinya bekas ahli Umno mengirim sekeping gambar yang menunjukkan gelagat yang dinamakan oleh beliau sebagai salam BONAMA(Salam Bodek Nak Mampos).

Menurut pengirim, budaya khurafat salam BONAMA ini telah lama wujud di dalam Umno kononnya untuk mengambil berkat, mudah-mudahan bakal diangkat jadi pemimpin seperti orang yang dicium tangannya itu(ambik tuah kononnya).

Di bawah ini gambar yang dimaksudkan. Bagi mereka yang nak jadi ahli Umno kena belajar teknik salam macam ni. Tengok baik-baik, dah macam nak nyonyot tangan Najib pun ada kah kah kah.


Di bawah ini screenshot email yang dihantar oleh beliau.



- addin

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.