`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Monday, January 21, 2013

#KL112 Wanita lapor polis terhadap fitnah blog Papa Gomo

SEBELUM ini ada disiarkan fitnah yang dileparkan oleh blogger kaki lucah Umno, Papa Gomo terhadap salah seorang muslimah di Himpunan Kebangkitan Rakyat #KL112. Kononnya peserta tersebut menggadaikan punggung untuk diraba oleh jantan PKR rujuk sini ~ Muslimah PAS diraba bergilir-gilir

Di bawah ini printscreen fitnah yang dimaksudkan dari blog Papa Gomo. Papa Gomo mendakwa kononnya wanita ini sedang bertukar-tukar nombor telefon dengan salah seorang peserta #KL112 berbaju kuning.



Wanita ini tampil menerangkan hal sebenar. Lelaki berbaju kuning yang didakwa oleh Papa Gomo itu kononnya mahu bertukar-tukar nombor telefon sebenarnya adalah suami wanita terbabit dan mereka bersama-sama mengambil gambar di himpunan tersebut.



Lantaran fitnah berniat jahat dilemparkan oleh blogger Umno si Papa Gomo, wanita tersebut telah membuat satu laporan polis semalam dan beliau memaklumkan hal itu di laman facebook peribadi miliknya.



Seperti sebelum ini kita faham benar perangai blogger lucah ini. Sebelum ini ketika perbicaraan saman di mahkamah, dia menyorok dan tidak mengaku bahawa blog papagomo.com itu adalah miliknya kah kah kah...

- milosuam

1 comment:

  1. Itulah sebabnya, seseorang Muslimin atau muslimat kena sentiasa menjaga maruah Islamnya. Nabi pernah bersabda yg bermaksud, hindarilah diri kamu dari perkara yg boleh menyebabkan fitnah dan wasangka! Disedari atau tidak perbuatan buruk tidak disebabkan orang lain malah ia mungkin disebabkan dari perbuatan kita sendiri. Ikutlah sunah isteri-isteri Nabi dalam memperjuangkan Islam!

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.