`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Wednesday, January 9, 2013

Memo larangan sertai perhimpunan #KL112 tersebar.

Ini aku ada terima satu info. Sila baca dengan teliti ;




Ini ciri2 orang yang menjadikan otak dia sebagai perhiasan semata2. Suka2 je nak namakan perhimpunan #kl112 sebagai perhimpunan shamsidar. Aku yang dengar pun rasa bengkek. Sohai nak mampos punya orang.

Orang lain yang buat kerja, orang lain yang bersusah payah tetiba shamsidar yang dapat nama?

KEBABIAN apakah itu?

Kasar? Kena la pada orang yang kurang ajar. Kurang ajar la tue sebab babitkan orang yang takde kaitan. Kalau ko nak cakap dan tuduh apa2 pun biarlah berkaitan dengan perhimpunan neh. 

Kalau ko nak cakap perhimpunan mat sabu ka perhimpunan pas ka perhimpunan anwar ka at least kena la juga sebab sedikit sebanyak individu2 tersebut memang terbabit dengan perhimpunan ini.

Ini tetiba di katakan perhimpunan shamsidar? Betul2 lari tajuk la dorang neh. Thui. Gampang. Tak puas ahti? Padan muka.

Apa pun UniMAP telah pun mengeluarkan satu larangan yang jelas kepada staf mereka untuk TIDAK menghadiri perhimpunan yang akan diadakan pada sabtu ini. Tak gentleman langsung. Apa yang orang nak buat di luar waktu kerja sepatutnya bukan menjadi urusan kau kan?

Yang penting time kerja dia kerja kan?

Yang penting kerja2 dia tak terganggu dengan aktiviti2 luar dia kan?

Apa yang orang nak buat di waktu cuti adalah urusan masing2. Itu pun nak semak menentukan apa yang seseorang patut buat dan tak patut buat. 

Tapi takpe la. Kalau staf UniMap hadir pun macam la orang tahu. Berada di stadium merdeka bukan bermaksud hadir ke perhimpunan tersebut. Kalau UniMAP boleh keluarkan larangan jangan hadir maka staf2 UniMAP boleh je cakap eh kami tak hadir, kami nak tengok je apa masalah dorang neh sampai nak berhimpun sakan. Saja nak tinjau keadaan. 

Berada di sana tak membuktikan korang menyokong #kl112. Ingat dorang je reti main taktik? Staf UniMAP yang sokong #kl112 lebih pandai lagi kan?

- amenoworld

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.