`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Saturday, January 19, 2013

Wajah pengedar Bible BM tersebar.

Ini la wajah yang dimaksudkan. Dua individu ini dipercayai telah mengedarkan bible kepada pelajar2 muslim di salah sebuah sekolah yang terletak di kawasan jelutong, penang.



Gambar neh sedang hangat disebarkan dalam laman sosial dan blog umno. Dari mana kisah ini bermula aku tatau. Tapi aku ada sedikit kemusykilan berhubung perkara ini. 

Pendapat aku ;

1. Bible bm = penang

2. Lim Guan Eng = DAP = Penang

3. Lim Guan Eng = pernah minta BIBLE BM diberikan kelulusan untuk diterbitkan.

Aku tak tuduh2. Rileks oke. Ini cuma persepsi aku jek. Aku rasa ini permainan politik untuk menakut2kan orang melayu khususnya orang islam. Pasal aku heran. Siyes aku heran. Aku heran kenapa la ek.. bible bahasa melayu mesti di edarkan ketika LGE dan DAP di ulit dengan kontroversi penggunaan nama Allah swt dalam bible dan bible bahasa melayu?

Bukan kah ini sesuatu?

- amenoworld

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.