`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Monday, April 1, 2013

HOT : VIDEO 18SXX VERSI KELANTAN TERSEBAR.. #pakatanrosak #TukarKelantan


Serambi la Mekah konon..Kalau dulu boleh la bangga kononnya Kelantan bebas dari segala masalah sosial..tapi sekarang sejak menandatangani perjanjian dengan iblis dan syaitan (DAP)...Boleh ke Nik Aziz bangga lagi ke??


Kalau sebelum ini Nik Aziz menyalahkan kerajaan dulu dan media dalam kenyataannya mengenai masalah pelacuran dan maksiat yang berleluasa di Kelantan..(kes sebelum ini)


Ini kenyatan Nik Aziz sebelum ini :
Nik Aziz juga berkata wujudnya kegiatan itu adalah juga hasil peninggalan kerajaan dahulu dan beliau menyalahkan media massa yang mempengaruhi rakyat di negeri ini dengan budaya kuning.
Salah orang lain..hmmmm..Apa pula agaknya jawapan Nik Aziz untuk kali ini..Adakah dia masih nak menyalahkan pihak lain diatas kelemahan pemerintahannya?? Tunggu...





Yang bapa salahkan UMNO dan Media Massa...Yang anak pula lagi sempoi..

Nik Abduh menerima kewujudan kegiatan pelacuran serta sebarang bentuk maksiat yang berleluasa di Kelantan itu adalah perkara biasa.

Rasululullah sendiri pun tidak mampu mengatasi masalah maksiat semasa baginda mentadbir Kota Madinah. Inikan pula Kerajaan Pas yang tidak mempunyai kuasa dan kelebihan setaraf Rasulullah.

Petikan posting dalam blog Nik Abduh garbage bin Nik Aziz (Feb. 17, 2011)

"Sebelum anda menunjuki saya pusat-pusat pelacuran dan gambar-gambar bogel pelacur Kelantan, mari saya perkenalkan anda dengan apa yang anda tela! h ketahu i.

Adakah bandar Madinah di zaman al Rasul bebas maksiat? Tidakkan? Bagaimana dunia ini bebas maksiat sedangkan dosa itu sentiasa melekat di badan, apatah di hati. Bukankah keimanan kita adalah bahawa hanya al Rasul sahaja yang maksum dan bebas dosa dengan izin tuhannya?
Bukankah nabi pernah melaksanakan hudud yang membawa erti telah berlaku maksiat zina di Madinah? Bukankah nabi pernah menyebut kepinginnya untuk membakar rumah-rumah yang kaum lelakinya tidak keluar untuk solat berjamaah bersama baginda yang bererti seruannya diingkari juga di Madinah? Bukankah nabi pernah mencela peniaga di pasarnya yang menipu dalam perniagaan?
Kesudahannya Kerajaan PAS jugalah yang terbaik..Ada saja jawapannya..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.