`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Saturday, April 6, 2013

Save Malaysia - Dilema Hidup Seorang GAY






Ya Allah kau berikanlah hambamu ini kekuatan untuk berhadapan dengan bencana yang ada di Malaysia ini. Kuatkan semangat untuk diriku dan juga keluarga ku dari dugaan dari anasir lakhanat yang ada hari ini.

Pagi ni Gomo saje usha twiiter twiiter yang ada dalam laman twiiterjaya. Saje Gomo nak lihat follower Papa Gomo yang dah cecah 16 ribu follower tu. Dalam usha usha tu Gomo pergi ke satu akaun dan ke satu akaun secara berangkai. Alangkah terkejutnya Gomo bila mendapati banyak rupanya akaun twiiter individu yang merupakan spesic Homoseksual ini.

Mengucap panjang Gomo bila melihat akaun twiiter mereka. Gambar profile penuh kegairahan dengan pelbagai aksi. Dalam tu juga gambar gambar yang diuplod jelas penuh maksud untuk mereka yang merupakan sekutu homoseksual ini. Fuhhhh dasyat sampai ada yang tampa segan silu keluarkan gambar lelaki dan lelaki bercium mulut.

Selama 2 jam Gomo skodeng satu akaun ke satu akaun dan ianya benar benar membuatkan Gomo takut dengan apa yang berlaku di Malaysia. Benarlah bahawa mereka yang spesic ini cukup ramai sama sekali. Dari muka jambu hinggalah kepada pecah rumah spesic ini tetap dengan hubungan songsang mereka.

Terfikir dalam kepala otak Gomo bila melihat pekara sebegitu tadi. Kalau wanita hari ini takut suami ataupun teman lelaki mereka dengan wanita lain adalah lebih baik berhati hati dengan kaum lelaki juga. Pengamal homoseksual ini kebanyakkan nya akan menjadi biseksual yang mana wanita dan lelaki kedua duanya mereka boleh balun. Contoh terbaik nak lihat cari movie brokeback mountain ke apa lupa lah Papa tajuknya. Lihat movie tu dan anda akan dapat lihat jawapan apa yang Gomo katakan ini.

Tidak hairanlah pakatan pembangkang menyokong LGBT kerana mereka sudah tahu ramai spesic ini dalam Malaysia dan ini merupakan peluang untuk mereka meraih undi dari spesic spesic LGBT ini untuk menyokong mereka. Teringat kata Anwar Ibrahim yang menyatakan Hak seksual adalah hak individu dan ianya adalah kebebasan setiap rakyat Malaysia.

Gomo rasa kalau ada lelaki yang kaki perempuan lebih baik dia dari kaki biseksual or homoseksual ini. Paling kuat pun lelaki yang jenis kaki perempuan ini ianya adalah Zina tapi kalau dah lelaki dengan lelaki Nabi tak mengaku umat dan ianya jauh lebih jijik dari zina. Namun seelok eloknya baik kaki perempuan ke apa ke kita elak selagi boleh elak. Dosa tetap dosa walaupun berzina dengan wanita.

Ada satu akau. Individu Biseksual tadi, gambar profile dah berkahwin dan anak satu. Bila Gomo chek siapa yang individu tersebut Follow boleh dikatakan 3/4 adalah spesic yang GAY. Bila selak gambar gambar pula jelas bahawa si suami itu adalah spesic biseksual kerana banyak gambar lelaki dan kata kata pujangga untuk lelaki. Gomo tidak tahu apakah isterinya tahu suaminya seorang biseksual atau pun tidak, namun apa yang pasti itulah realiti seorang Biseksual kerana cukup susah untuk meninggalkan nikmat lubang kunyit.

Gomo harap kepada para pembaca agar dapat membuat penyiasatan sendiri mengenai apa yang Gomo nyatakan. Lihat sendiri dan anda akan ketemu jawapannya. Dalam facebook ni pun banyak dan Gomo rasa anda sendiri juga sudah melihat ada individu spesic ini. Apa yang kita harap adalah menjauhkan bala sebegini dalam hidup kita dan juga keluarga kita.

Gomo juga yakin dalam ramai ramai pembaca Papa Gomo ini juga mereka yang terdiri daripada spesic tersebut. Kalau nak kenal mereka ini cukup senang sekali. Kalau ada komen yang maki hamun dan marah Gomo tak tentu pasal tu lah spesic yang dimaksudkan. Mereka ini tidak suka bila kita mengkritik kegiatan mereka yang jijik lagi kotor ini.

Psssttt..... Ingat, lelaki sodomy lelaki Nabi tak mengaku umat. 

-papagomo

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.