`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Saturday, April 13, 2013

Video Mustafa Ali?.. Cubaan macai UMNO melagakan PKR dan PAS Kantoi!!


Dalam cubaannya untuk melaga-lagakan antara PKR dan PAS berikutan tersebarnya sebuah videoclip adengan seks seorang lelaki mirip pemimpin kanan PAS, seorang macai UMNO telah menyiarkan satu artikel dengan tajuk seperti di atas.

Kononnya dua anggota Angkatan Muda Keadilan telah ditahan oleh Polis berhubung penyebaran video lucah Mustafa Ali.

Kononnya lagi.. Telah disahkan dua orang anggota AMK ditahan berhubung penyebaran video lucah membabitkan seorang lelaki menyerupai Setiausaha Agung PAS, Mustafa Ali dengan seorang wanita warga asing.

Tengok kat bawah ni..


Susulan dari fitnah yang pertamanya itu macai tersebut meneruskan agenda memfitnah untuk melaga-lagakan antara PAS dan PKR dalam artikel seterusnya..

Antara fitnah seterusnya..

Orang yang dianggap menjadi PENGHALANG terbesar kepada PKR di Terengganu adalah Mustafa Ali, Setiausaha Agung PAS. Malah Setiausaha Agung PAS itu dilihat sebagai ancaman utama kepada PKR di seluruh Malaysia apabila dikatakan dan dituduh menjadi PEMAIN UTAMA meletakkan nama calon-calon PAS untuk kerusi Parlimen, jauh lebih pantas daripada PKR sendiri.

Dek kerana itulah, PKR terpaksa mencari jalan dan mengusahakan sesuatu yang dilihat dapat memusnahkan Mustafa Ali. Mustafa Ali perlu diugut dan digertak.

Mustafa Ali perlu ditakutkan dan perlu diundurkan kalau perlu. Semangat PAS perlu dicairkan dengan menakut-nakutkan Setiausaha Agung PAS.

Dan itulah yang dilakukan oleh PKR menerusi AMK!

VCD lucah yang memaparkan aksi lucah seorang lelaki dipercayai Mustafa Ali bersama-sama seorang wanita yang dipercayai warganegara Indonesia diedarkan untuk tujuan berkenaan. Sasarannya ialah Mustafa Ali dan pada masa yang sama, UMNO-BN.

Malangnya, kerja-kerja jahat yang dilakukan oleh PKR membabitkan AMK, gagal. Tembelang mereka telah diketahui. Dua orang ahli AMK yang sedang mengedarkan VCD tersebut telah ditangkap dan disoalsiasat.

Malang buat macai tersebut.. apabila pihak Polis mengeluarkan kenyataan bahawa tiada tangkapan berhubung penyebaran DVD lucah itu..


Dan dengan kenyataan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Negeri Terenggaanu itu membuktikan bahawa cerita yang disiarkan oleh macai UMNO tersebut adalah cerita rekaan yang besifat fitnah semata-mata...

Baca juga persoalan-persoalan yang timbul berikutan penyebaran video ini di SINI - ASD

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.