`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Tuesday, April 16, 2013

Video Seks Nik Aziz Pula Tersebar


http://malaysianreview.com/wp-content/uploads/2013/04/video-seks-nik-aziz-625x625.jpg 
(Malaysian Review) - Skandal Sex Nik Aziz di Kota Mekah pula tersebar?
Rasanya video ini tersebar sejak beberapa bulan lepas dan kini dibangkit semula oleh blogger Pron BN UMNO. Sehingga ke Mekkah pun mereka reka cerita skandal keji. Politik melayu memang kelakar…gila
Sejak dari tahun 1998 lagi umNO sudah tiada isu lain, Nak cakap parti ini bela rakyat, merompak duit rakyat lagi ada lah. Tak cukup lagi dengan merompak, parti ini juga telah banyak kali menyalahgunakan kuasa yang mereka ada! Mereka telah menyalahgunakan kuasa yang ada pada mereka demi kepentingan peribadi dan politik mereka dan kroni.
Isu Kapal Selam Scorpene, Perwaja Steel dan NFC adalah salah satu dari bukti penyalahgunaan kuasa mereka! Itu belum lagi termasuk kes-kes yang telah ditutup seperti PERWAJA dan PKFZ yang ditutup atas sebab-sebab tertentu!
Apakah cara mereka untuk menutup dan mengalihkan kesalahan-kesalahan mereka dari pengetahuan umum? Inilah antaranya dengan mereka-reka video & gambar parti lawan mereka! Ini terbukti dengan keluarnya video-video lucah & fitnah yang dilakonkan oleh pelakon-pelakon yang dibayar oleh unit-unit media umNO!
Mereka juga cukup hebat dalam merekacipta sesuatu fitnah yang kononnya berpunca dari pihak lawan mereka seperti peristiwa di Lahad Dato yang dikatakan berpunca dari Anwar Ibrahim sedangkan yang terbukti memberi ic@kad pengenalan biru kepada pengganas-pengganas ini adalah puak umNO termasuklah bekas Mantan Presiden umNO sendiri.
Selain dijanjikan kerakyatan, pengganas ini dijanjikan tanah dan kerja yang tetap oleh pemimpin-pemimpin umNO ini! Tetapi yang menjadi masalah apabila janji untuk diberi tanah telah dimungkiri dan akibatnya pengganas ini memberontak!
Inilah kisah sebenar disebalik insiden di Lahad Dato ini yang telah mengorbankan sebilangan anggota polis dan tentera! Akhirnya insiden ini telah dijadikan satu helah dan alasan untuk umNO dan Be ENd menanggung-nangguhkan Pilihanraya Umum ke 13! Selain untuk mengaburi mata rakyat dari isu-isu penyelewengan pemimpin-pemimpin umNO ia juga telah dijadikan senjata untuk merosakkan imej pemimpin-pemimpin pembangkang!
Bila tembelang-tembelang mereka ini mula pecah, mereka kini terpaksa merekacipta isu-isu lain dan memulakan fitnah baru! Antara fitnah-fitnah mereka yang dikesan adalah salah laku pemimpin utama Pakatan Rakyat seperti +Anwar Ibrahim, Nurul Izzah, Azmin Ali, dan yang terkini adalah ulama tersohor dunia, Menteri Besar Kelantan, Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat.
Astaghfirullahal azim! Memang benarlah umNO sudah terdesak & tersepit. Hanya dengan cara inilah bagi umNO untuk mengekalkan kuasa dan seterusnya menyelamatkan diri mereka dari dihukum selepas PRU13 kelak
Ingatlah, undi kita ada pahala dan dosa, Inilah yang akan terjadi jika kita mengundi parti Umno-BN yang membuat fitnah lucah sebegini, seolah-olah kita turut menyokong perbuatan mereka. Mahukah anda berkongsi dosa yang anda tidak lakukan?
Inikah parti yang memperjuangkan agama bangsa dan negara? Tak cukup dengan memaki, mengutuk, mencaci & menghina! Ulama pun mereka sanggup fitnah! Nauzubillah Hingga Video Seks Nik Aziz pun ada dan direka.
Sumber Warta Jingga dan Ek Eleh Blog Video Seks Nik Aziz 2013 direka sebelum video seks Mustafa Ali serta Video Seks Nurul Izzah.
video nik aziz

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.