`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Friday, May 3, 2013

Lagi kantoi ~ Perjanjian Govermen to Goverment Banglades Malaysia rupanya ada udang disebalik batu

Soalan : Mengapa terlalu ramai Banglades masuk ke negara kita?

Untuk mekluman hari ini ada Flight dari Dhaka ke KLIA dan mendarat disekitar jam 3 PM tadi 2/5/2013

Ini adalah salah 1 sindiket dan rancvangan jahat BN untuk undi pada PRU13...

Gua dapat nota ni dari orang dalam dan keteranga beliau ialah,Bro ni projek undi hantu,Kerajaan kita dah buat permohonan sebanyak 11 ribu Bangla melalui perjanjian G2G dengan kerajaan banglades.

Puas gua nak cuba faham maksud dia.. macam tak logik.. Namun bukti lebih jelas bila yang turun di KLIA dalam 2/3 hari ni ramai terdiri daripada Bangla!!


Menurut Sumber dalaman Imigresen,Seramai 11 ribu orang Bangla dari Banglades dipersetujui untuk dibawa masuk sementara bagi tujuan mengundi.Maaf.. documen itu sulit danjangan pula ada yang kena tembak mati beb..

Nota: Bermula 26 April 2013,ibu pejabat bahagian pekerja asing akan memproses permohonan yang diluluskan dibawah program G2G [Goverment to Goverment] dan rujukan dari pejabat Imigresen negeri. Sehubungan itu, Permohonan :

Visa dengan rujukan (VDR)
Lanjutan PLKS (pemutihan 6P & biasa)
Com / Pas khas

Hendaklah dikemukakan di pejabat Imigresen negeri.Sekian Harap Maklum

*arahan : Pengarah bahagian pekerja asing

Untuk korang faham... sila baca penerangan situasi dibawah.

Bagaimana bangla2 ini boleh bolos mudah?

Seorang sksi mata telah mendedahkan pengalaman beliau kepada admin.Dalam keterangan beliau .. gua terus teringat tentang nota yag dipasang di pejabat Imigrasen..


Kes ni memang betol2 wujud..saya kerje construction dan ada opismate saya seorag ni memang dari dulu lagi amek sub supply manpower dari bangla or mana3 negara untuk dijadikan buruh binaan mengikut keperluan mana2 site..

So kenapa dan mengapa saya cakap benda ni memang betul2 wujud?

Sebab sejak 3-4 minggu ni opis mate saya sibuk mengeSUB manpower dari pada bangla..


Bukan untuk dijadikan buruh binaan tapi untuk projek PRU13 ni. Atas arahan siapa??

Bukan arahan tapi ini bisnes..1 bangla,opismate saya dapat 5k..so far sekarang yang saya dapat tau yang dia berjaya lepas hampir 70 orang sudah.

Dan kerjanya lebih mudah jika nak dibandingkan dengan proses2 semasa dia betul2 nak supply buruh binaan dulu kerana hal ini dah setting baek bermula dari beberapa wakil tekong pergi ke bangladesh untuk mencari ex-servis bangla yang pernah keja kat malaysia dan yang telah mempunyai rekod bekerja dan tinggl di malaysia. [ni kes yang 6P seperti tertakluk dalam nota imigrasen ~ admin]Terlalu ramai dan amat mudah untuk mengumpul kembali para ex-sevice ini. 


Percayalah..konspirasi ni bukan didalangi oleh si pengaut keuntungan sahaj tapi ia melibatkan para pegawai imigresen! WTF! Pompuan pulak tu.tapi wallahualam la..dia sendiri yang mau atau disebabkn oleh arahan BARISaAN NASIONAL!! Tapi seriusly... cara pengedalian bangla2 ni smua amat smooth..mana taknya, semua dihujung jari BARISAN NASIONAL!! 


Lagi polis pun dicucuk tali kat hidung, inikan imigressen..semua terserah mau percaya atau tidak.yang penting benda ni berlaku didpn mata sy!

Kata seorang saksi mata tersebut kepada admin.

So kini telah jelas,Kerajaan BN membawa masuk Bangla2 ini ke negara kita  untuk mengundi kemudian kita tidak lihat jadual pemulangan balik mereka ke tempat asal dan ini bermakna.. negara kita sekali lagi meningkat kewarganegaraan Bangladesh seramai 11 ribu orang!!!

Padan mooka hangpa... menantu korang bangla.. kah kah kah!! sapa suruh undi BN.... baru ada akai!


Baca pendedahan dari Bangladesh turun ke KLIA mereka dijemput naik bas kemudia kami ekori mereka lalu kami sampai ke distinasi iaitu ke ****  ***** jika nal tahu.. klick [SINI]

-King of Goblok

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.