`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Friday, May 3, 2013

PAPAN TANDA HINA ISLAM DIBIARKAN...AJAK RAKYAT KELUAR MENGUNDI DAN TANYA DIMANA LESAPNYA SAHAM BUMIPUTERA BERNILAI RM52 BILLION DITURUNKAN!!!!!!



Papan tanda dalam bahasa Cina yang menghina Islam secara terang dan menjadi bahan kutukan pilihanraya dikatakan kepunyaan MCA/BN dibiarkan megah terpacak tanpa disentuh maupun diturunkan...Ayat-ayat yang memperlekhkan cara gaya hidup Islam itu tidak menjadi kesalahan.

Tapi papan tanda yang mempersoalkan dimana hilangnya saham kepunyaan bumiputera bernilai RM52 billion dan ajak rakyat keluar beramai-ramai mengeluar undi itu suatu kesalahan dibawah Akta Pilihanraya...Dengan pantas diturunkan.

Hina Islam ok..ajak rakyat keluar mengundi ramai-ramai dan tanya dimana perginya saham Melayu/Bumiputera RM52 billion diharamkan.

Dimanakah laungan UMNO selama ini akan mempertahankan kesucian Islam dan Ketuanan Melayu hingga ke titisan darah yang terakhir..DIMANA?????

Kalau para pengundi Melayu masih juga tidak boleh faham bukti yang jelas semudah ini maka lebih baik jangan mengaku kamu itu Melayu beragama Islam.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.