`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Friday, May 3, 2013

PRU13 : VIDEO BUAT SELURUH RAKYAT MALAYSIA YANG SELALU TERTIPU OLEH UMNO !


Satu VIDEO yang RINGKAS namun SENANG DIFAHAMI oleh SELURUH RAKYAT MALAYSIA walaupun yang BEBAL MELANTUN-LANTUN dari Umno... siap ada PENERANGAN GAMBAR sekali beb... kalau TAK FAHAM jugak baik aje le lu orang TERJUN dari TINGKAT yang paling TINGGI Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) KANDANG UMNO tu... gua ingat macam ini punya PENERANGAN lah BUDAK BAWAH UMUR yang bertanyakan tentang NAJIS MUGHALAZAH pada ULUL AMRI UMNO Datuk Seri Haji Najib (DSHN) tu pun boleh FAHAM lah beb... tak kan lu orang yang dah BESAR PANJANG dan ada yang dah BERBINI... BERANAK serta BECUCU BERCICIT tak boleh FAHAM jugak beb... MALU lah beb dengan BUDAK BAWAH UMUR tu... kah kah kah !.

Ok lah beb lu orang tengok lah VIDEO ni sampai HABIS supaya FIKIRAN dapat DICERAHKAN selepas FIKIRAN DIGELAPKAN oleh PEMIMPIN UMNO dan ISI PERUT UMNO... sudah-sudah lah TERTIPU oleh yang namanya Umno tu beb... jangan sampai satu hari nanti lu orang DISALAHKAN dan KUBUR lu orang DIKENCINGKAN oleh CUCU CICIT lu orang... sekarang lu orang memang TAK RASA akan segala KEMUSNAHAN yang dilakukan oleh Pemimpin Umno... cuma kalau lu orang PERASAN bagaimana sampai boleh TERKELUAR lagu "ANAK KECIL MAIN API... TANAH DIPIJAK MILIK ORANG"... sampai MELELEH AIR MATA PERWAKILAN UMNO tu beb... sedangkan selama 55 Tahun yang MEMERINTAH adalah Umno... bukan nya PAS atau pun DAP dan TIDAK juga PKR... tapi kenapa boleh "TANAH DIPIJAK MILIK ORANG... kah kah kah !.




hemmmmm..... undi lah pakatan rakyat (pr) pada hari mengundi 5 mei 2013 nanti beb... ubah lah untuk sesuatu yang lebih baik... kenapa perlu takut untuk berubah... sedangkan sejarah telah membuktikan bagaimana harta rakyat disamun dan rompak seperti harta pusaka mak bapak pemimpin umno... tak kan hati lu orang sampai buta begitu sekali beb... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.