`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Tuesday, February 18, 2014

Profesor Temberang (Part 3)

Ketika perasmian produk ni aku ada disitu kerana dijemput sebagai saksi. 
Kenapa ek?....

Penyanyi rock otai amy search pun ada. Masa tu dia orang buat perasmian kat sebuah hotel sekitar jalan ampang. Aku perati jer dari jauh perangai 'gedik geli' mangkuk ayun ni. Aku cuma salam kenal dengan anak perempuannya

Hampir 90% produk dalam botol tu rosak! Saper yang tanggung rugi? Mangkuk ayun tau nak duit... duit...duit. Kerugian org yang tak nak amik tau

 Amy Search menjadi duta produk one drop sweetener (klik)

 Apa yang telah terjadi pada kesemua produk dan syarikat yang mangkuk ayun ni buat kat belakang rumah dia? Kesemua syarikat dibawah ni dah tutup kedai!

1. Syarikat Manis Global SB -  Produk yang dilancarkan 90% rosak (macam ada cacing dalam air tu. Minta maaf pada semua kerana aku dah buang bukti kerana produk tu berbentuk botol kaca dan aku terlupa nak amik gambar). Sykt ni rugi ratusan ribu hengget

Amy search yang tak tau apa-apa pun tercalar imejnya sebab jadi duta produk
Cipet aar lu mangkuk ayun. Profesor dan doktor konon...



2.  One drop sweetener - Produk rosak dan syarikat dah tutup kedai

3. Produk sweetnano - Bangkrap! (Aku tau banyak cerita syarikat ni. Mamat Roller Coaster adalah mastermindnya)

Aku memang suka follow perkembangan prof dr mangkuk ayun ni. Siapa saja yang dapat duduk berbual dengan dia kalau ilmu tak cukup, seluar dalam kita pun dia boleh jual

Tunggu pendedahan seterusnya bagaimana dia ni mabuk Absolute Vodka kat club desire..

 Aku nak ulang sekali. Aku dengan mangkuk ayun ni takde masalah peribadi langsung. Dia takder hutang dengan aku dan aku takder hutang dengan dia. Tapi bila aku dengar dia dah start balik dia punya temberang kat market aku tak bleh blah sebab ramai yang akan tertipu lagi

Baca PART 1
        PART 2

-UncleseekersV2

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.