`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Monday, January 19, 2015

CILI KASI TARUK! APAHAL TV3 SERANG DAIM GUNA ANWAR AL JUBURI?


Kalau korang perasan sejak kebelakangan ini TV3 dok attack Tun Daim dengan begitu dasyat sekali. Bermula dai statement Shamsul kencing dalam seluar of PKR hingga le ke mamat rambut perang mana tah timbalan ketua cawangan PKR dok attack Daim dan defend PM!

Kemuncak paling dasyat sekali apabila TV3 mempergunakan si Anwar al jubs untuk hentam Tun Daim semalam. Thats it aku takleh terima beb. TV3 mempergunakan manusia lahanat yang layan TV3 macam sampah sebelum ini.

Dimana maruah TV3 ni? Apa berita TV3 boleh jadi macam ni sekali? Aku sedih sebab ramai yang dah mula meluat dengan mainan politik murahan TV3 ni beb. Apa benda meraka nak buktikan sebnarnya ni?

Ada arahan dari HANTU RAYA (HR) ke? Aku tak rasa ini arahan PM, confirm bukan tapi rasanya ada orang keliling yang dengan sengaja nak menangguk di air yang keruh dan mempergunakan TV3 sebagai perkakas (ayat favorite Anwar pada TV3) mereka?

Aku bukan nak menuduh tapi korang tak rasa pelik ke? Stesyen yang membelasah dan membongkarkan macam-macam salahlaku Anwar al jubs tiba-tiba nak jadikan dia hero pulak? Apa game bodoh yang HR nak main ni?

Boleh tak sesiapa fahamkan aku? 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.