`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Sunday, May 17, 2015

Cuba Lu Orang Teka Siapa Agaknya Yang Percaya Dengan Cakap Najib Ni



Jangan Tak Percaya dengan cakap Perdana Menteri (PM) Wassatiyah Paling Jujur Dalam Dunia Datuk Seri Haji Najib @PENYAMUN ni beb, kalau tidak tak kan PM Paling Jujur Dalam Dunia ni mendapat SOKONGANAN dari Presiden PAS Tuan Guru Haji Hadi dan Mursyidul Am PAS Tuan Guru Haron Din yang Menyokong Haji Najib Terus Menjadi PM. 

Yang mana mengikut kata Kedua-dua mereka Haji Najib WAJAR diberi Peluang Menjadi Perdana Menteri sampai Habis Penggal Parlimen, iaitu Lebih Kurang dalam Jangka Masa Tiga Tahun lagi. Dimana menurut mereka lagi ini bagi memberi Peluang kepada Haji Najib Memperbetulkan Kesilapan yang berlaku dan memperbetulkan Kesilapan tersebut. 

Jadi kepada Ahli-Ahli PAS gua Nasihatkan jangan lagi Mendesak Haji Najib Letak Jawatan kerana ini adalah Perbuatan yang TIdak WALA' kepada Pemimpin, dan yang paling Penting ialah jangan ada lagi KRITIKAN terhadap Haji Najib kerana Ditakuti Kritikan tersebut boleh membawa kepada Haji Najib Hilang Tumpuan dalam Memperbetulkan Kesilapan beliau. 

Apa macam Penyokong-Penyokong Ulama'... boleh tak ayat diatas gua gunakan terhadap Presiden PAS dan Mursyidul Am PAS, asik hari-hari gua Kritik Presiden PAS Penat jugak beb. Tak apa lah kali ini gua Tulis yang Elok-Elok aje buat Presiden dan Muryidul Am PAS yang kepada lu orang tu Tak Cacat Celanya atas sebab mereka Ulama' Pewaris Nabi. 

hemmmmm..... jangan marah marah beb... hak lu orang menyokong beliau dan hak gua tak sokong beliau ok... kah kah kah !.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.