`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Monday, May 18, 2015

MAHATHIR TIDAK SAMPAI 24 JAM BALIK DARI MENGERJAKAN UMRAH SUDAH BERCAKAP BOHONG??????



Rakyat diakar umbi sudah mula menggaru kepala sambil pening-pening lalat memikirkan macam mana seorang yang dinobatkan sebagai negarawan yang tidak sampai 24 jam balik dari mengerjakan umrah sanggup bercakap depan audien yang rata-rata ahli UMNO betapa Speaker Dewan Rakyat Tan Sri Pandikar Amin Mulia sudah meletakkan jawatan yang tidak sampai 12 jam dinafikan sendiri oleh tuan punya badan. 

Pemimpin begini adakah boleh dipegang akan kata-katanya? .. Apakah rakyat masih ingat betapa Mahathir dengan selamba batu cakap yang Anwar Ibrahim tumbuk mukanya sendiri ketika isu mata lebamnya menjadi kecuh gegak gempita pada tahun 1998 ketika dibawa kemahkamah Petaling Jaya????? .. Masih ingat lagikah?? 

Akhirnya dalam siasatan Suruhanjaya DiRajaya yang diketuai oleh bekas Peguam Negara Tan Sri Abu Talib Othman mendapati DSAI telah dibelasah separuh mati oleh bekas Ketua Polis Negara yang kini menjadi ikon PERKASA, Tan Sri Abd Rahim Noor sehingga dihumban kedalam penjara selama 2 bulan atas laku kesalahan jenayah yang kotor, bacul lagi jijik itu. 

Itu pun sampai kini dia tidak mohon maaf kepada DSAI atau rakyat kerana sudah terkantoi .. kini sudah kantoi pasal isu Speaker Dewan Rakyat letak jawatan .. masih lagi ego enggan mohon maaf. 

Ikut hukum akal logik .. pemimpin begini boleh dipercayai kah akan kata-katanya ketika berucap dalam nada kecewa yang penuh dengan emosi?????

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.