`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Monday, June 8, 2015

Gadis Hina Sultan Johor & Pahang ? apa nak Jadi Gadis Sekarang.


PUTRAJAYA - "Raja Paling Sial", itulah kenyataan seorang individu yang dipercayai anggota Polis Diraja Malaysia (PDRM) di laman Facebook miliknya, tersebar meluas di laman sosial sejak lewat malam semalam.

"Raja yang paling sial aku kenal Raja Johor dengan Raja Pahang. Raja Johor perangai macam iblis. Raja Pahang kaki perempuan. F*ck semua raja-raja yang ada dalam Malaysia ni. Bullshit," katanya.

Tidak diketahui apakah individu berpangkat konstabel ini. Namun, tindakannya itu dikritik oleh rakan-rakan Facebooknya sendiri.

Namun, tampil seorang individu mempertikaikan pemilik Facebook berkenaan. Katanya, individu terbabit telah menggunakan gambar gadis itu bagi tujuan memburuk-burukkannya sebagai anggota PDRM selain dari turut berkongsi gambar Facebook sebenar milik mangsa.


Justeru, orang ramai meminta PDRM menyiasat perkara ini dan ambil tindakan terhadap individu yang tidak bertanggungjawab terbabit seandainya benar telah menyalahgunakan gambar gadis berkenaan selain dari cuba memburukkan imej PDRM. 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.