`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Wednesday, June 3, 2015

Telefon Bimbit Suhaizan & Husam Digodam. Kerja Siapa?


Telefon digodam hantar SMS maki Hadi

Ketika sedang menyampaikan ucap utama dalam muktamar Pemuda PAS di Shah Alam hari ini, ketua dewan itu Suhaizan Kaiat menerima SMS menggelarnya "celaka".

Terkejut dengan tulisan itu, beliau dengan hormat bertanya kembali sebabnya.

Tetapi beliau terus dimaki hamun kembali setelah didakwa mencela Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang terlebih dahulu.

"Tu kenapa kau nak celakakan orang. Kalau Hadi itu celaka, samalah kau pun celaka," tulis pihak itu, yang tidak jelas identitinya, kepada Suhaizan.

Menjelaskan perkara itu, Suhaizan berkata telefonnya digodam dan beliau juga tidak melihat mesej asal yang dikatakan daripadanya.

Mesej anti-Hadi itu berbunyi: "Undur Hadi Undur! Ini masa terbaik untuk kita jatuhkan si celaka Hadi Presiden PAS yang paling tak guna."

Suhaizan mengetengahkan salinan imej perbualan itu di Facebook beliau sebentar tadi.

Dalam pemilihan muktamar Pemuda parti itu, Suhaizan dicabar oleh anak ikon ulama PAS Datuk Nik Aziz Nik Mat, Nik Abduh, dalam pertembungan satu lawan satu.

Nik Abduh dilihat satu kem dengan Hadi.

Suhaizan pula dilihat lebih dekat dengan kumpulan properubahan dalam PAS diketuai oleh bekas naib presiden dan bekas presiden Persatuan Ulama Malaysia (PUM) Ahmad Awang.

ULASAN GB

Bertuah kumpulan UG ... selain mendapat liputan media UMNO BN sperti akhbar dan TV, kini ada pula "hantu-hantu" menolong mereka untuk menggodam telefon bimbit golongan profesyenal menabur fitnah. Selain dari Suhaizan, dilaporkan telefon bimbit Husam Musa juga digodam untuk tujuan yang sama.

Sewaktu pilihanraya umum lepas, telefon bimbit Salahuddin Ayub dan Mat Sabu juga digodam.

Sungguh sayang UMNO kepada kumpulan UG ini.

Sebelum ini pun puak UG telah pun merekrut "faceboker hantu" yang bernama Tok Usin Ceroi, El-Haraki, Keli Laut dab lain-lain di dalam mencapai impian mereka.

Sepertimana biasa, kumpulan UG itu memperlekehkan isu "godam hanfon" itu sebagai satu "lawak" menurut mereka. Sama caranya dengan hal mereka lakukan tatkala kereta Dr.Hatta diserang, tatkala Dr.Dzulkefly Ahmad ditumbuk di subuh hari. Kata mereka ia dilakukan sendiri oleh Dr.Hatta dan Dr.Dzulkefly untuk meraih simpati.


Tak apalah.... seperti yang GB katakan.... kemenangan dengan cara yang sedemikian tiada kebenrkatannya. Hukum kebenaran dan keadilan akan berjalan dan hantu-hantu itulah yang bakal menyebabkan mereka kalah. Dan hukum kebenaran dan keadilan akan juga menghukum sekalian hantu-hantu berkebenaan dengan hukuman yang amat dasyat. Sama-sama kita nantikan.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.