`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Tuesday, June 23, 2015

VIDEO : Gengster Bazar Ramadhan Memalukan Negara!



Dua lelaki Mat Salleh yang berpakaian kemas telah dikasari oleh beberapa peniaga Bazar Ramadan Damansara Damai sehingga tercetusnya adegan tolak menolak.

Dua lelaki berkenaan pada mulanya mahu mengeluarkan kereta mereka dari tapak bazar tetapi terhalang apabila peniaga bazar telah membuka khemah mereka di sekeliling kawasan kereta tersebut.

Video kejadian itu berjaya dirakam oleh pengunjung bazar berkenaan yang juga turut menjadi batu api agar peniaga terbabit membelasah dua lelaki itu.

Video berdurasi 56 saat itu dikecam hebat oleh netizen yang menganggap tindakan peniaga yang terlibat tidak bertamadun dan memalukan imej Malaysia sebagai negara yang masyarakatnya sopan dan baik hati.

Dua lelaki Mat Salleh dikasari oleh Peniaga Baazar. Difahamkan dua lelaki itu nak keluarkan kereta dari situ sebab tak tahu ada Baazar. Namun Peniaga Baazar enggan berbuat demikian lalu berlaku adegan yang tak sepatutnya. Kenapalah perangai tu PPRT sangat. Puasa ke tak puasa sampai berkelakuan macam tu? Lokasi: Baazar Damansara Damai.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.