`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Tuesday, December 1, 2015

PANAS BERAPI! APAKAH TELAH BERLAKU PENYELEWENGAN DALAM BTN OLEH RAJA ARIF? @NajibRazak @khairykj @razaliibrahim

Sangat jelas Pekeliling Am Bilangan 2 Tahun 2012 Tatacara Pengurusan Aset Tak Alih kerajaan ( TPATA) di pengerusikan KSN dalam Jawatankuasa Pengurusan Aset Kerajaan ( JPAK) menjelaskan kaedah mengurus aset tak alih  di keseluruhan fasa kitaran hayat aset bermula dan perancangan sehingga pelupusan aset. 

Sebagai Pengerusi JPAK KSN perlu dimaklum mengenai hala tuju pengurusan aset kerajaan dan sebarang bentuk pelupusan aset tak alih dimaklum dalam jawatankuasa ini. 

Apakah Status KBN Meru dilupuskan? dan diserahkan sepenuhnya kepada IM4U?

Apakah IM4U membeli tanah dan bangunan KBN Meru?  berapakah nilai pembelian aset itu? atau sewa bangunan serta tanah sahaja? memandangkan papan tanda KBN Meru telah di tukar kepada Institut Kepimpinan IM4U serta peruntukan ubahsuai kem maka status ini perlu di jelaskan. Apakah justifikasi penyerahan hak penuh milik aset kerajaan?

Jikapun KP BTN ( Pegawai Pengawal) adalah Ketua urussetia JPAK BTN ia sepatutnya menguruskan secara teratur dan berkesan untuk diluluskan oleh Pengerusi JPAK ( KSN).

Jika terbukti YAB PM meluluskan sekalipun KP BTN sepatutnya membawa secara teratur dalam jawatankuasa bukan menyerahkan aset tak alih kerajaan secara salah dan tergesa-gesa.

Jika benar KBN Meru telah dilupuskan siapa yang menandatangani dokumen Pelupusan JKR. PATA. F10/4? 

Jika KBN Meru belum dilupuskan adalah jelas Raja Arif KP BTN secara curang menukar nama KBN Meru kepada IM4U yang mana pengurusan bajetnya masih ditanggung oleh BTN. 

Siapakah yang menanggung kos Pengubahsuaian? atas Vote apa perbelanjaan pengubahsuaian dibelanjakan memandangkan tender secara terbuka tidak diadakan?.


PK: Raja Arif would tou care to answer? Atau kau masih nak pakai last lifeline kau untuk bodek PM pada 3hb Disember ni? Come on brother. Kena jawab benda ni. Kita nak tau ni.

Apa yang terjadi sebenarnya? 

Kepada PM yang tercinta sudah-sudah la dengan Raja Arif ni. Letih aku tengok drama murahan dia. Kasi dia rehat cepat la.

Kepada Dato Sahlan. Sudah-sudah la tu nak susahkan PM tu. Sebab nak jaga kawan awak punya hal. PM pun terpalit sama. Tak patut sungguh. Elok Sahlan ni pun direhatkan. Menyemak je aku tengok depa ni.

1 comment:

  1. Kenalkan nama saya Pak ,Beny Sutomo betul-betul mengakui bahwa ramalan AKI SAIF bener-bener top dan di jamin “JITU” 100% tembus adapun ramalan ini di dapat melalui “RITUAL KHUSUS” jadi anda jangan ragu-ragu lagi untuk mengikuti ritual AKI SAIF karena nomor ritual AKI SAIF meman selalu tepat dan terbukti, jika anda mau bukti bukan rekayasa silahkan HUBUNGI/SMS di ((( 081355048468))) dan cukup bergabung dengan AKI SAIF untuk menyelesaikan syaratnya anda sudah bisa mendapatkan angka 2D 3D 4D yang bisa merubah nasib anda sekeluarga karna saya sudah membuktikanya 3X putaran bener-bener langsung tembus dan kini sekarang giliran anda Semua untuk membuktikan Trima Kasih.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.