`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Thursday, May 3, 2012

PAPAGOMO denies having 4 Video Clips of the "Blow-Job" of Azmin Ali - (in Malay)




Adik kepada Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) Azmin Ali, Ummi Hafilda Ali berkata, beliau yakin sehingga tahap 99.9 peratus bahawa gambar lelaki dalam aksi panas dengan seorang wanita yang tersiar dalam akhbar dan beberapa laman blog adalah imej abang kandungnya itu.
Sehubungan itu, beliau mencabar Azmin membuat laporan polis untuk menafikan gambar yang tersiar itu bukan dirinya.
 
"Sebagai adik, saya kenal benar dengan abang saya. Dari aspek potongan rambut, susuk badan dan cara berpakaian, itu memang dia,"
Ummi Hafilda ingat Azmin Ali tu berani ke nak buat laporan Polis ataupun menyaman Blogger Blogger yang mengeluarkan gambar Ais Krim nye tu? Apa ingat Azmin Ali ada telor ke?
Maaf cakaplah si Azmin Ali tu DAYUS dan berpewatakkan Pondan. Dia tak berani untuk tampil menafikan dirinya adalah pelaku dalam gambar dan juga video Ais Krim tersebut. Gomo yakin beliau akan mendiamkan diri selepas ini setelah mendapat nasihat dari Kekasih hatinya Anwar Ibrahim untuk berdiam diri.

Kisah isteri beliau yang makan Ais Krim Anwar Ibrahim sepertimana yang didedahkan oleh Nallakarupan juga sehingga ke hari ini beliau mendiamkan diri. Tapi itulah yang kita pelik kerana bila persoalan tentang skandal Isterinya dengan Anwar Ibrahim Azmin Ali menyepikan diri namun dalam isu Gambar Ais Krim beliau maka spontan reaksi diberikan menafikan beliau lelaki yang memberikan jalang makan Ais Krim.
Apa sekalipun inilah bukti jelas buat rakyat Malaysia bahawa Azmin Ali merupakan seorang jantan Dayus yang tidak berani tampil kehadapan membersihkan nama beliau. Jika beliau benar tidak bersalah dan bukan beliau sepertimana didalam gambar tersebut maka adalah wajar beliau melaporkan kepada pihak polis bagi menyiasat gambar dan juga Video Ais Krim tersebut.
Gomo juga dalam kesempatan ini nak menafikan bahawa Gomo mempunyai video Seks Azmin Ali. Gomo tidak terlibat dalam rakaman tersebut dan Gomo juga nak jelaskan bahawa gambar gambvar aksi Azmin Ali telah tersebar didalam Blogg http://scandalazminali.blogspot.com .
Namun demikian Gomo yakin bahawa video penuh rakaman Azmin Ali sedang di Blow Job akan tersebar tidak lama lagi. Difahamkan ada 4 Klip Videoyang mana tarikh yang dirakamkan adalah tarikh yang berbeza beza dengan lokasi Blow Job semuanya dirakamkan didalam JAMBAN.

Mungkin Azmin Ali suka dengan suasana JAMBAN justeru sebab itu rakaman tersebut adengan Ais Krim hanya berlaku didalam JAMBAN. Dan Gomo juga dimaklumkan oleh pihak tertentu dari PKR bahawa identiti wanita yang sedang mengigit Ais Krim Azmin Ali merupakan seorang pekerja di Pejabat Pentadbiran Selangor yang mana merupakan kakitangan kerajaan negeri Selangor.


- papagomo

1 comment:

  1. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) +918376918351 Thank you.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.