`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Wednesday, November 28, 2012

AWAS BLOGGERS! Amaran Dari Cawangan Khas


TERKINI : Amaran Dari Cawangan Khas

Bhai… baru kejap tadi gua dapat call… dari kengkawan gua kat Cawangan Khas Bukit Aman … diorang mintak gua sampaikan maklumat nih kat semua rakan blogger… Diorang mintak jasa baik lu orang dan gua gak supaya jangan menyebar luaskan video dan gambar berkaitan dengan majlis sambutan 1881 Sultan Pahang dengan anakandanya di London tue.
Kawan-kawan baik gua kat Cawangan Khas mintak supaya semua blogger chill out bab isu nih…. supaya memudahkan diorang agar tak perlu banyak buat kerja nak siasat para blogger dan facebooker serta twitterer …. Sebab diorang tak larat nak layan songel dari Istana… kalu tidak… takder kerja lain la diorang asyik nak kena layan jer geng Istana nih….
Jadi… tolong aaa… tolong jangan susahkan rakan kiter kat dalam Cawangan Khas yer… yang dah terlepas diupdate dalam blog tue… kira dah terlepas la… jangan ditambah lagi…. okeh aaa… Sebab geng-geng Cawangan Khas nih awal pagi dah panas telinga pasai isu nih…. tolong aaa..
Gua sampaikan maklumat jer… terpulang la kat lu orang nak ikut ker taknak…. hahaha
- media perak

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.