`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Wednesday, December 19, 2012

Insiden yang sebenar di Sungai Petani


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEge7FG8khELxdBvONGYMmF81yw81mVNbMgdVw51K-wU8rK1z9cr_VUjnUrvVJ613n1Q6D5AqEFZ_7THA7jGbetGzc2Z4y-WcxjJIzJWEnuMgjMAES1pox9iqj97rXGTxBFrZXSOrPrJzMw/s640/INSIDEN_KEDAH.jpg 
Pergaduhan budak-budak sekolah di Sungai Petani telah diperbesarkan oleh bloger Umno dan Barisan Nasional kononnya sebagai rusuhan kaum sedangkan hakikat  yang sebenarnya adalah kes curi motor.

Persoalan kini timbul, siapa yang mencuri motor itu? Adakah motor anak India itu yang dicuri? Atau budak Melayu yang cedera ini mencuri motor itu? Motor siapakah yang dicuri?
http://beritasemasa.com/wp-content/uploads/2012/12/Kes-Gaduh-Sungai-petani.jpg

Siapa berak tengah jalan tidak akan mengaku juga dia akhirnya. Ini pepatah lama. Adakah ini konspirasi Umno dan MIC untuk mencetuskan huru-hara bagi terus mengekalkan kuasa yang semakin menghilang?

Sesuai dengan kata-kata ketua wanita Umno Malaysia bahawa tragedi 13 Mei bakal berulang dan Putrajaya akan dipertahankan walau dengan apa cara sekalipun dari Perdana Menteri Malaysia Najib Razak.

Secara logik kes ini memang dah semakin besar melainkan dengan kehendak Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani. 2 jam dari tadi seorang lagi India di dakwa ditemui mati dibunuh di Taman Bandar Perdana Sungai Petani.

Polis ramai di kawasan terbabit. Jadi minta tolong maklumkan perkembangan semasa. Jumlah kematian setakat ini sebagaimana yang dirisik 3 orang kesemuanya lelaki India.

Hasil risikan lain pula memberitahu bahawa kes ini sebenarnya pergaduhan di antara kumpulan samseng India dengan samseng India yang lain.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.