`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Saturday, January 19, 2013

Terbaru! UMNO guna yahudi untuk selamatkan nyawa!



oleh: Yong

SYARIKAT YAHUDI BIMBANG PAKATAN RAKYAT MENGAMBILALIH KERAJAAN MALAYSIA

Macam-macam kaedah digunakan untuk mempengaruhi rakyat supaya jangan berubah. Makcik dan pakcik Felda, budak universiti, opah dan atok kat kampung dan juga masyarakat bandar yang materilistik.
Berita Harian seperti biasa memetik pandangan “pakar” kewangan barat untuk menguatkan hujah kononnya ekonomi Malaysia akan menjadi tidak menentu jika PR memerintah. Berikut petikan dari berita lidah ameno itu:
Pertumbuhan ekonomi boleh terjejas jika ubah kerajaan 
2013/01/19 – 07:05:47 AM
Singapura: Perubahan kerajaan dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 mungkin mewujudkan suasana tidak menentu yang besar ke atas ekonomi Malaysia, kata seorang penganalisis di Franklin Templeton.
Pengurus Portfolio Templeton Emerging Markets Group, Franklin Templeton Investments, Dennis Lim, berkata ekonomi Malaysia berdaya tahan pada tahun sebelum ini.
“Kerajaan mengambil pelbagai langkah untuk meningkatkan pertumbuhan dan tindakan itu sudah berhasil. Jika kita andaikan kerajaan semasa kekal memerintah selepas April dan terus melaksanakan langkah pertumbuhan utama, ia boleh menjadi satu lagi tahun yang baik untuk Malaysia.
“Jika perubahan berlaku selepas pilihan raya umum, kita mungkin melalui tempoh yang tidak menentu,” katanya.
Amende Franklin Templeton ni?
Carian Yong mendapati ia sebuah syarikat pengurusan pelaburan. Berikut terjemahan matlamat syarikat:
Franklin Templeton Investments adalah pengurus pelaburan global. Teras perniagaan kami adalah pelbagai pengurusan kumpulan pelaburan bertaraf dunia – Franklin, Templeton dan Mutual Siri – setiap operasi bebas dan menawarkan perspektif yang berbeza mereka kepada penasihat kewangan dan pelanggan mereka. 
 
Struktur berbilang-pengurus ini membolehkan kami untuk menawarkan kepakaran khusus yang luar biasa di seluruh kelas aset utama dan gaya pelaburan, disokong oleh platform global tunggal. 
Baca seterusnya di sini
Siapa yang menguasai syarikat ini?
Inilah dia wajah Peter A. Langerman (Ashkenazi Jew) – Chairman, President, and Chief Executive Officer of the Mutual Series fund group of Franklin Templeton Investments.
Langerman bukan Yahudi biasa. Dia juga executive committee of United Jewish Communities MetroWest New Jersey, US, sebuah pertubuhan pro-zionist Israel dan anti Palestine. Berikut kenyataan kumpulan ini berkenaan dengan kegiatan kebebasan Palestine:
BACA SETERUSNYA DI SINI
Kumpulan yang bos Franklin Investment menjadi ahli jawatankuasa eksekutif (Komuniti Yahudi MetroWest, New Jersey, US) ini melabelkan pejuang kebebasan Palestine di Gaza itu sebagai pengganas!
Komer boleh baca apa kumpulan ini buat di sini dan maklumat tambahan di sini.
Betul. Dennis Lim cina. Tapi mulutnya Yahudi laknaktullah. Jangan tertipu dengan helah Yahudi yang nasihat demer digunapakai oleh gerombolan!
Adakah makcik dan pakcik Felda sekarang telah mendapat keuntungan hasil dari penasihat penguran pelaburan ekonomi macam ini?
Masihkah komer nak percaya nasihat dari mulut ahli kumpulan yang dikuasi golongan yang benci Islam ini?
Geng ulama PAS yang mesra UMNO tolong buka mata!
Hanya pelakon porno tersohor dan gerombolannya yang percaya dan menyokong berita macam ini.
EKONOMI SIAPA YANG JADI TIDAK MENENTU JIKA PR MEMERINTAH? JANGAN TERTIPU

- media perak

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.