`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Wednesday, February 6, 2013

Ali Rustam Menyanyi Lagu 'Undi BN' Di Majlis Penyampaian BR1M 2.0 (Video Inside)



Sebenarnya... bukan Ali Rostam saja yang mengambil kesempatan dalam pengagihan wang BR1M ini malah kebanyakkan atau hampir kesemua pemimpin UMNO diberika peluang oleh Najib untuk menyampaikan ceramah politik di Sekolah-sekolah ketika majlis penyerahannya..

Tanpa segan silu mereka berkempen kepada ibu bapa yang hadir ke majlis itu supaya menyokong UMNO/BN, sedangkan wang yang diagihkan oleh mereka itu adalah wang milik Kerajaan Malaysia yang dikutip melalui cukai yang dikenakan terhadap rakyat Malaysia tanpa mengira ideologi politik mereka.

Bagi mereka kebanyakkan Ibu Bapa yang hadir masih boleh diperbodohkan kononnya wang yang diagihkan tersebut adalah wang milik UMNO/BN...

Addin melaporkan...


Gambar dan video ni di kirim oleh pembaca blog Addin, sungguh tak di sangka begini tahapnya keintelektualan seorang yang di gelar Ketua Menteri. Sanggup ambil kesempatan semasa penyerahan BR1M 2.0 baru-baru ini.

Mengikut pengirim tersebut, kejadian ini berlaku semasa penyerahan BR1M 2.0 di kawasan DUN Bukit Baru, Melaka yang di wakili oleh Ali Rustam pada 5 Februari 2013.

Menurut pengirim, sebelum penyerahan wang BR1M 2.0 Ali Rustam memulakan ucapan dengan membandingkan pencapaian Malaysia dengan Filipina. 

Ali Rustam juga berkata, Malaysia lebih baik dari segi kadar kemiskinan dengan Filipina. Malaysia telah memberi pelbagai subsidi kepada rakyat jesteru itu rakyat perlu kekalkan pemerintahan yang sedia ada.

Akhir sekali, Ali Rustam menutup ucapannya dengan nyanyian lagu 'undi BN'.. Tak percaya? lihatlah video di bawah..


Sumber dari Addin

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.