`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Tuesday, February 12, 2013

Ummi Hafilda tak puas hati 80% artis di pihak pembangkang!






So what? Yang ko sibuk kenapa? Yang aku heran.. rupanya dia neh presiden KARMA. BTW, presiden KARMA tue presiden apa? Senang betul la jadi presiden kat malaysia neh. Buat NGO sendiri dan lantik diri sendiri jadi PRESIDEN. Habis citer.


KAH KAH KAH

Selaku Presiden Karma, Umi Hafilda, memandang serius mengenai kebanjiran artis dalam menyertai parti pembangkang.

Menggelar dirinya sebagai 'Capten Saver', Umi berkata, usaha dakwah ke arah politik ini berlaku secara terang-terangan apabila ada segelintir artis mula menghentam kerajaan di pentas ceramah.

"Mereka (artis) sangat berani berkata-kata dengan mengaitkan kerajaan serta pemimpin tertinggi termasuk PM dalam ceramah tersebut. Hampir 80 peratus artis mula berpihak kepada pembangkang.

"Ini mungkin berlaku kerana kementerian sendiri tidak memainkan peranan serta membela nasib golongan seni. Mereka beranggapan, tiada sebab untuk menyokong kerajaan sekiranya nasib mereka terabai.

"Saya sudah mengenal pasti pembabitan mereka dalam ceramah anjuran Pas dan ada di antara mereka yang menerima ganjaran wang yang berlipat ganda dalam usaha mendapatkan sokongan rakyat.
"Kami memerlukan dana khas untuk membantu golongan artis yang uzur dan tua agar kisah kesempitan hidup mereka bukan lagi dijadikan bahan lawak," katanya yang berhasrat untuk mewujudkan perkampungan artis.

Betul ke 80% artis sokong pembangkang? Jika ya aku ucapkan syabas. Anda memilih keputusan yang tepat. Lebih tepat kalau anda turun undi dan pangkah pr.

Betul ke artis sokong pas dan mereka menerima ganjaran wang? Jika ya bagus gak aku ucapkan. At least dapat gak something daripada sokong BN apa pun tak dapat. Belum perintah dah dapat something2.. kalau dah memerintah.. mungkin lebih banyak kebaikan yang artis2 ini akan dapat. Syabas aku ucapkan. Anda bijak memilih. Hehe.

Betul ke Ummi Hafilda menganggap diri dia sebagai Captain Saver?

Ummi? Captain Saver?

Seriously?

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH  KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH

KELAKAR NAK MAMPOS. 

- amenoworld

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.