`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Sunday, April 7, 2013

MANIFESTO BN PRU 13 DARI AKU JANJI JADI AKU TIRU!!!!!!... UMNO/BN JENIS MUKA TAK MALU!!!!!



TIDAK PRATIKAL... NEGARA MUFLIS...TIDAK RASIONAL...Itulah antara ayat yang terpacul keluar dari pemimpin UMNO/BN bulan Julai dan Ogos tahun lepas apabila Pakatan Rakyat dibawah pimpinan Dato' Seri Anwar Ibrahim berjanji dalam manifesto Pakatan Rakyat Harapan rakyat akan menurunkan harga kereta yang memberi manafaat kepada rakyat agar rakyat tidak terbeban dengan hutang membayar kereta setiap bulan.

Sekarang apa sudah jadi...Setelah puas mencaci cerca, menghina dan kutuk idea dan langkah yang bakal diambil Pakatan Rakyat jika diberi mandat dan amanah untuk urus tadbir Putrajaya, tetiba malam tadi ketika Najib Razak menghebahkan Manifesto BN PRU 13 atas nama jolokan "AKU JANJI" salah satu "janji" BN ialah harga kereta akan diturunkan.

Pergh!!!! Najib sudah lupa ke segala maki hamun yang dilepmarkan kpada pemimpin-pemimpin PR terutamanya DSAI pasal menurunkan harga kereta?

Rakyat tidak mudah lupa...Rakyat sedar rupa-rupanya UMNO/BN dibawah Najib Razak langsung tiada wawasan dan gersang idea untuk membentuk satu manifesto yang membawa kebaikkan kepada rakyat...UMNO kaki cilok ciplak...Lepas tu mengaku ianya hasil idea bernas hebat dari Najib Razak.

Jelaslah kepada rakyat sekarang.. Manifesto BN "AKU JANJI" sudah bertukar kepada "AKU TIRU"!!!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.