`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Wednesday, April 1, 2015

Kisah 2 Wanita Dari Laos, Bukti Malaysia Negara Sarang Pelacur.

 INIlah dua wanita yang mendakwa dari Laos ditahan polis kerana terlibat dalam aktiviti pelacuran di Jalan Bukit Baru, Melaka kelmarin


MELAKA: Malaysia menjadi negara 'sarang pelacur', tempat pelacur-pelacur luar negara cari makan, yang sudah tentu Malaysia juga dapat hasil manfaatnya, walau dengan perniagaan najis zina tersebut.

Hal disifatkan berlaku, apabila hasrat dua wanita warga Laos meraih pendapatan mudah dengan melacurkan diri tidak kesampaian apabila kedua-duanya dicekup polis dalam satu serbuan Ops Noda di sebuah hotel di Jalan Bukit Baru di sini kelmarin.

Dalam serbuan kira-kira pukul 7 malam yang dilakukan oleh sepasukan polis dari Bahagian Kongsi Gelap, Judi dan Maksiat (D7), Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Melaka diketuai Inspektor Hafiz Hodari itu, kedua-dua pelacur berusia 20 dan 22 tahun tersebut dicekup semasa berada di bilik masing-masing di tingkat bawah hotel berkenaan.

Sumber polis memberitahu, semasa serbuan, salah seorang mereka yang berusia 20 tahun baru selesai melayan pelanggannya yang merupakan seorang lelaki tempatan berusia 25 tahun.

“Siasatan awal mendapati pelanggan itu mengaku melanggan wanita Laos terbabit dengan bayaran sebanyak RM160 dan semasa diserbu pelanggan itu baru hendak pulang,” kata sumber polis itu ketika ditemui di lokasi kelmarin.

Menurutnya, seorang lagi pelacur yang berusia 22 tahun pula dicekup ketika sedang menunggu pelanggan dan dipercayai turut mengenakan bayaran yang sama untuk sekali perkhidmatan seks.

Nampaknya, Malaysia seolah-olah tidak mampu menyelesaikam masalah pelacuran haram atau pelacuran 'halal' ('halal' dari sudut negara walaupun haram dari sudut sudut agama Islam yang menjadi agama bagi Persekutuan) di negara ini.

Apakah pemimpin Malaysia terlalu dayus dalam menangani masalah pelacuran? Na'auzubillahi minzalik. (IH)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.