`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Monday, April 1, 2019

DR STRERAM SHOULD WIN AT RANTAU BY-ELECTION



Dr Streram should win the Rantau by-election with a good majority.

The reason being Mohamad Hasan or Mat Hasan as he is called, the BN candidate when he was the assemblyman and Mentri Besar then, did nothing to improve the lives of the Rantau folks.

Rantau had always been a sleepy village, with no prospects for the people there to earn a living. Rantau folks need to travel to Seremban, Port Dickson or even Kuala Lumpur to earn a proper living.

Its a shame for Mat Hasan to claim Rantau as his birthplace. He did nothing when he had all the powers in his hands.

Only Mat Hasan, his brothers and family had benefited during Mat Hasan's MB tenure. Most State contracts were awarded to them, who then sub-contracted the works to others even when they had no expertise to be awarded those contracts in the first place.

It was reported that Mat Hasan had used a Mamak Money Changer to transfer RM10 Million to United Kingdom in 2008 using a currency-exchange company although he knew it was clearly illegal to use them. The said Money-Changer was punished for helping to remit the money to Mat Hasan's London bank account. Mat Hasan was not punished. Where did Mat Hasan get these Millions. Your guess is good as mine.

Mat Hasan is also not a friendly guy to speak of. There were incidents when confronted with Mat Hasan at the ICU Ward at Tuanku Jaafar Hospital and Stadium Paroi and he just walked away without a smile or greeting. Mat Hasan always expect the people to walk up to him to greet him.




Recently Mat Hasan was seen giving a history lesson to the people at a UMNO event at Eco Park at Rantau. Mat Hasan fail to realise that it is now 63 years since Malaya or Malaysia gained Independence and everyones' birth place is Malaysia.

Suddenly, Mat Hasan seem to be getting closer to the non-Malays, hoping to get their undivided support. But most non-Malays are actually fed up with Mat Hasan's frequent undermining of their status, and seem to be calling them like "pendatang".

Mat Hasan while being MB did bring a federal project to build low-cost houses in Rantau but those who qualified for these houses were mostly outsiders, not Rantau folks and those Rantau people who applied to get these homes were rejected.

To most people's surprise there is a big group in UMNO who want Mat Hasan to lose in Rantau. They feel that this is the best way to oust him from the top UMNO leadership. They feel Mat Hasan is unsuitable and is always "begging" third parties for assistance when he should be strengthening UMNO support and position.




Meanwhile, Dr Streram's records speak for itself. He had volunteered to help war-torn Muslim countries like Syria, Afghanistan and Sudan where he gave humanitarian medical assistance to the needy wounded people there.

Surely, Dr Streram will serve the Rantau folks when the need arises if elected.

Being the ruling government's candidate, Dr Streram would be the ideal candidate to bring greater development and progress to Rantau and would be able to resolve employment, housing, revive the abandon fire station and deal with upgrading the health clinic and introducing the badly needed ambulance service in the Rantau area.

The Rantau voters will have to decide for themselves which candidate will well serve them on polling day on 13 April 2019. - Mohd.Kamal Abdullah


3 comments:

  1. Nama: Syifa Agus
    Email: syifaagus1@gmail.com



    Suami saya dan saya harus mencari bantuan untuk membuka bisnis tetapi tidak dapat menemukan kreditor kredibel dengan suku bunga rendah di sini di negara saya sehingga kami memutuskan untuk mencoba Pinjaman online tetapi kami takut karena kami telah ditipu sebelumnya oleh beberapa kreditor online palsu tetapi Tuhan membimbing kita ke Kelompok Keuangan Kredit. Kami melihat posting dari mereka secara online jadi saya melamar dan mereka mengatakan kepada saya apa yang harus dilakukan, setelah menyelesaikan setiap tugas seperti yang mereka katakan, dua hari kemudian saya mendapat pinjaman mereka dan suami saya sangat senang bahkan ketika dia pertama kali menentang gagasan itu, sekarang kami memiliki bisnis kami sendiri, Credit Financial Group sangat luar biasa untuk melakukan bisnis dengan, memberi Anda saran keuangan, platform pembayaran pinjaman mereka sangat sederhana dan saya sangat senang saya menemukan mereka, Anda dapat menghubungi mereka melalui email [creditfinancialgroup01@gmail.com] dan jika Anda memiliki sesuatu atau pertanyaan, kirimkan saya email melalui [syifaagus1@gmail.com]


    Kontak
    Credit Financial Group
    creditfinancialgroup01@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Halo semuanya, saya Rika Nadia, saat ini tinggal orang Indonesia dan saya warga negara, saya tinggal di JL. Baru II Gg. Jaman Keb. Lama Utara RT.004 RW.002 No. 26. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberikan saran nyata kepada semua warga negara Indonesia yang mencari pinjaman online untuk berhati-hati karena internet penuh dengan penipuan, kadang-kadang saya benar-benar membutuhkan pinjaman , karena keuangan saya buruk. statusnya tidak begitu baik dan saya sangat ingin mendapatkan pinjaman, jadi saya jatuh ke tangan pemberi pinjaman palsu, dari Nigeria dan Singapura dan Ghana. Saya hampir mati, sampai seorang teman saya bernama EWITA YUDA (ewitayuda1@gmail.com) memberi tahu saya tentang pemberi pinjaman yang sangat andal bernama Ny. ESTHER PATRICK Manajer cabang dari Access loan Firm, Dia adalah pemberi pinjaman global; yang saya hubungi dan dia meminjamkan saya pinjaman Rp600.000.000 dalam waktu kurang dari 12 jam dengan tingkat bunga 2% dan itu mengubah kehidupan seluruh keluarga saya.

    Saya menerima pinjaman saya di rekening bank saya setelah Nyonya. LADY ESTHER telah mentransfer pinjaman kepada saya, ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah Rp600.000.000 yang saya terapkan telah dikreditkan ke rekening bank saya. dan saya punya buktinya dengan saya, karena saya masih terkejut, emailnya adalah (ESTHERPATRICK83@GMAIL.COM)

    Jadi untuk pekerjaan yang baik, LADY ESTHER telah melakukannya dalam hidup saya dan keluarga saya, saya memutuskan untuk memberi tahu dan membagikan kesaksian saya tentang LADY ESTHER, sehingga orang-orang dari negara saya dan kota saya dapat memperoleh pinjaman dengan mudah tanpa stres. Jadi, jika Anda memerlukan pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) silakan hubungi LADY ESTHER Dia tidak tahu bahwa saya melakukan ini tetapi saya sangat senang sekarang dan saya memutuskan untuk memberi tahu orang lain tentang dia, Dia menawarkan semua jenis pinjaman baik untuk perorangan maupun perusahaan dan juga saya ingin Tuhan memberkati dia lebih banyak,

    Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: (rikanadia6@gmail.com). Sekarang, saya adalah pemilik bangga seorang wanita bisnis yang baik dan besar di kota saya, Semoga Tuhan Yang Mahakuasa terus memberkati LADY ESTHER atas pekerjaannya yang baik dalam hidup dan keluarga saya.
    Tolong lakukan dengan baik untuk meminta saya untuk rincian lebih lanjut tentang Ibu dan saya akan menginstruksikan, dan ada bukti pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) Terima kasih semua

    ReplyDelete
  3. Are you in need of a finance?

    Do you want to pay off your bills? at interest rate of 3% just email us on financialserviceoffer876@gmail.com

    call or add us on what's app +918929509036
    Dr James Eric

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.