`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Monday, April 1, 2019

PAKATAN WANTS TO KILL ME OFF – MAT HASAN: IN RANTAU, UMNO TALKS OF ‘KILLING’ – WHILE DR STRERAM WANTS TO HEAL

SEREMBAN: Barisan Nasional candidate for the Rantau by-election Datuk Seri Mohamad Hasan says Pakatan Harapan is vying to win the seat for the first time in 60 years in order to “kill him off”.
He said that it was not because Rantau was an especially important seat to conquer, but Pakatan wanted to see an end to his political career and silence him from criticising the Negri Sembilan state government.
“In Rantau, they want to kill off Tok Mat. They know that I’m like a spinning top. The longer it spins, the stronger it gets.
“They want to win in Rantau and stop the momentum of Umno and Barisan Nasional’s uprising and winning streak.
“And in Rantau, I’m the person that they should kill off. If (I’m) alive, Pakatan will be against us,” he said at a ceramah in Taman Nusari Bayu 2, Bandar Sri Sendayan on Sunday night.
He said this was to lessen the impact of Barisan’s winning momentum in the two previous by-elections in Cameron Highlands and Semenyih.
“In GE14, I never campaigned in this area. Pakatan wants to win in Rantau because we have won in Cameron Highlands and Semenyih, they want to stop the momentum.
“I’ve never seen the EC holding a meeting for a month to set the date for a by-election because they want to kill off our momentum of winning by-elections,” he said.
Rantau polling day on April 13 will see Mohamad squaring off against Pakatan candidate Dr S. Streram and independent candidates Mohd Nor Yassin and Malar Rajaram.
The Rantau by-election was triggered following a Federal Court decision to uphold an earlier ruling by the Election Court to nullify the results for Rantau.
In GE14, Umno deputy president Mohamad won the state seat unopposed after Dr Streram was denied entry to submit his nomination papers as he did not have a tag or a pass.
Election Court judge Azimah Omar allowed Dr Streram’s petition for a by-election on the grounds that Mohamad’s election victory was not valid.
The Rantau polls is the seventh by-election post-GE14, and the third to be held in 2019 after Cameron Highlands and Semenyih. – THE STAR

Pakatan’s Dr Streram shows his medical touch on first walkabout

During his official walkabout in Rantau on Sunday, Pakatan Harapan candidate Dr S. Streram says there is a need for a fire and rescue department as well as better health facilities there.
“There have been fatalities and loss of property when fire engines and ambulances took too long to reach the scenes and patients,” he said after being nominated as one of the four candidates for the April 13 Rantau by-election. – THE STAR
THE STAR

2 comments:

  1. Nama saya Elang Endah Saya seorang wanita bisnis di Indonesia dan saya bepergian ke negara lain karena bisnis, saya beberapa waktu yang lalu saya memiliki kemunduran dalam bisnis saya karena seseorang yang saya percayai begitu banyak berbohong kepada saya dan mengambil banyak uang saya. modal dengan harapan mengirimi saya barang. Saya mulai mencari bantuan dan seorang teman memperkenalkan saya ke Arab Credit Group Beberapa bulan yang lalu, saya takut karena cerita yang saya dengar tentang pinjaman online sebelumnya, tetapi saya berkata pada diri sendiri bahwa saya harus mencobanya, setelah menyelesaikan semua persyaratan yang saya miliki. pinjaman sebesar 700jt telah ditransfer kepada saya dan hari ini saya sepenuhnya kembali ke bisnis, jika Anda memiliki tantangan keuangan atau Anda mencari modal untuk memulai bisnis Anda sendiri di sini adalah kesempatan Anda, jika mereka dapat membantu saya tahu mereka akan membantu Anda juga . hubungi Arab Credit Group hari ini dan Anda akan senang melakukannya.

    Detail saya

    nama: Elang Endah
    email: elangendah7@gmail.com


    hubungi Arab Credit Group menggunakan.

    Perusahaan: Arab Credit Group
    Email: Arabcreditgroup@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Nama: Syifa Agus
    Email: syifaagus1@gmail.com



    Suami saya dan saya harus mencari bantuan untuk membuka bisnis tetapi tidak dapat menemukan kreditor kredibel dengan suku bunga rendah di sini di negara saya sehingga kami memutuskan untuk mencoba Pinjaman online tetapi kami takut karena kami telah ditipu sebelumnya oleh beberapa kreditor online palsu tetapi Tuhan membimbing kita ke Kelompok Keuangan Kredit. Kami melihat posting dari mereka secara online jadi saya melamar dan mereka mengatakan kepada saya apa yang harus dilakukan, setelah menyelesaikan setiap tugas seperti yang mereka katakan, dua hari kemudian saya mendapat pinjaman mereka dan suami saya sangat senang bahkan ketika dia pertama kali menentang gagasan itu, sekarang kami memiliki bisnis kami sendiri, Credit Financial Group sangat luar biasa untuk melakukan bisnis dengan, memberi Anda saran keuangan, platform pembayaran pinjaman mereka sangat sederhana dan saya sangat senang saya menemukan mereka, Anda dapat menghubungi mereka melalui email [creditfinancialgroup01@gmail.com] dan jika Anda memiliki sesuatu atau pertanyaan, kirimkan saya email melalui [syifaagus1@gmail.com]


    Kontak
    Credit Financial Group
    creditfinancialgroup01@gmail.com

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.