`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Friday, September 23, 2011

The Public Service Announcement Rais does not want you to see


One week after his boss gave the undertaking to transform ourworld, Rais Yatim does something that undermines the great intent. Sure, Pete Teo's PSA ain't the most politically neutral (reference to sex video "direka semata-mata...", for eg) but the message is positive. Damn, Rais, check your desire to feed your own whim and fancy, man. - bru

UNDILAH
A Pete Teo PSA Project

Hi, kita bertemu lagi.
Kami membawa kepada anda sebuah video baru. Oh tidak! Ia bukan sebuah video lucah yang direka semata-mata untuk menjatuhkan maruah sesiapa. Ia jauh lebih menarik daripada itu. Ia adalah berkenaan dengan mengundi.

Hak mengundi adalah hak asasi kepada semua warganegara. Ia juga merupakan satu-satunya saluran warganegara menentukan halatuju ekonomi, politik, dan social Malaysia. Oleh sebab demikian, ia adalah amanah penting bagi kita semua yang kesannya menjangkaui seumur hidup kami, malah amat memerlukan perhatian serius bukan sahaja untuk diri kita, malah demi anak cucu kita.

Kami berharap anda suka video ini. Seperti semua projek-projek kami, ia adalah suatu usaha bukan-partisan. Ia menampilkan warga biasa dan beberapa individu terkenal seperti ahli-ahli politik, usahawan, pemuzik, pelakon, ahli sukan dan seorang watak Star Wars. Video dirakamkan di sekitar Kuala Lumpur tetapi semangatnya meliputi seluruh pelusuk Malaysia.

Jika anda sukakan video kami, sila muat turunnya secara percuma dan tayangkannya kepada kawan-kawan dan ahli-ahli keluarga. Akhir sekalli, jangan lupa bantu kami untuk menyebarkan video ini dengan menggunakan banner melintang dan kod embed yang dibekalkan. Jumpa nanti di pusat mengundi!


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.