`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


Tuesday, March 13, 2012

MYKAD "SOLD' TO SECURE FOR BN VOTE


Pakatan Rakyat is facing critical problem where Bangla and Thai in Peninsular, Indon in Sarawak and Philipino in Sabah who are given Malaysian's IC to vote to BN. Furthermore, there are ghost voters everywhere.

The ONLY way to WIN this war is WE MALAYSIAN need to stand up for Bersih rally, step out to vote. NO ONE can save Malaysia except MALAYSIANS. We want to prove to BN that their DIRTY TRICK CAN'T BEAT US DOWN.

This is the time WE WIN OUR TRUE IDENTITY BACK. WE ARE MALAYSIANS. THIS IS MALAYSIA. MALAYSIA ONLY FOR MALAYSIANS!
[curi]


21 comments:

  1. Harap MyKad ini hanya akan diberikan kepada warganegara Malaysia yang tulen sahaja, yang lain tidak berhak mendapatkan MyKad kecuali menerusi saluran yang betul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Indeed. Never abuse it for the wrong purposes.

      Delete
  2. Harap boleh melihat satu pilihan raya yang bersih dan adil pada PRU-13 nanti, hak demokrasi rakyat perlulah dihormati.

    ReplyDelete
  3. nampaknya isu pemberian Projek IC kepada PATI kini kembali hangat diperkatakan..

    ReplyDelete
  4. Senario ini telah menyebabkan rakyat Sabah keliru dan khuatir...

    ReplyDelete
  5. harap kerajaan memandang serius akan masalah ini, jika tidak generasi Sabah yang asalnya dari negeri ini tentu akan pupus

    ReplyDelete
  6. surely all Sabahans want to know if the sudden increase in the Sabah population in the last decade is related to the huge number of foreigners who might have entered Sabah either legally or illegally and how they managed to obtain MyKads.

    ReplyDelete
  7. semoga perjuangan ini akan diteruskan oleh para pemimpin Sabah tidak kira pihak kerajaan ataupun pembangkang walaupun selepas PRU-13 nanti

    ReplyDelete
  8. What had happened ? Have we been too complacent to let this happen ? or have we been stupid?How far is the truth?

    ReplyDelete
  9. Pemberian IC hanya untuk masyarakat tulen sahaja.

    ReplyDelete
  10. Its for the shake of Sabahan, immediate action must be taken.

    ReplyDelete
  11. Just go ahead with RCI for further investigation.

    ReplyDelete
  12. Golongan PATI ini harus dihantar balik. Merekan mengancam ketenteraman dan ada juga menjalankan aktiviti yang salah dari sisi undang-undang.

    ReplyDelete
  13. isu pemilikan mykad oleh warga asing kini makin hangat dan membimbangkan. kerana itulah RCI amat diperlukan bagi selesaikan isu ini.

    ReplyDelete
  14. Kita tidak pasti juga akan dakwaan tersebut. Benar atau tidak perkara ini yang penting kerajaan akan memastikan RCI akan ditubuhkan bagi menjawab semua persoalan ini.

    ReplyDelete
  15. kalau mahu buat tuduhan pun bawa la sekali dengan bukti.. bila pembangkang kalah, inilah salah satu alasan rasmi mereka kononnya BN dibantu oleh pengundi hantu.. mereka tidak sedar mereka itu lemah, tidak bersatu dan mempunyai agenda yang mengelirukan..

    ReplyDelete
  16. saya juga mahu mengatakan bahawa kerajaan PAS kelantan menggunakan taktik kotor sehingga membolehkan mereka memerintah negeri itu selama lebih 20 tahun.. saya juga tidak percaya bahawa penduduk kelantan berpuas hati dengan pentadbiran PAS memandangkan parti itu telah gagal menyelesaikan masalah air bersih dan kemiskinan di negeri itu..

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.