`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!





Thursday, January 31, 2013

Zahid Hamidi guna JHEV KL untok sabotaj Najib?


Rasanya strategi Mahathir menekan Najib bermacam-macam cara,, terkini Zahid Hamidi yang berangan nak jadi TPM jika Muhyiddin jadi PM buat hal lagi nak memperdajalkan Najib...

Yang menjadi mangsa bekas tentera tak berpencen.


Rasanya baru lagi 11 Jan 2013,, boleh baca balik Klik Sini..

Kemudian JHEV balas isu ni dengan menghantar SMS kat sahabat aku,, 


Juga boleh dibaca di Klik Di Sini 

Selepas itu JHEV hantar lagi SMS,,, ha ha ha,, nak penyedap hati kawan aku bila dah kena bantai.....


Maka menunggulah kawan aku dengan "menghitung hari" sehinggalah ke hari 30 Jan 2013,,, 

Kesian beb,,, pergi cek tekan mesin ATM... naheee..... kena kencing....... Pagi semalam jumpa aku, mencebek bibir sedih bagi tau tak masyuukkk....

Kemudian petang,, dia mai cari aku lagi.... dia tunjuk kat aku SMS terbaharu... wakaka.... ha ha ha...


Hangpa faham ke tak apa yang tertulis dalam SMS tu,, paling cepat pertengahan bulan 2.... boleh caya ka,,, 

Aku nak tanya,,, duit tu memang dah diperuntukkan,, kenapa susah sangat nak salurkan,,, sedangkan Najib dah berbuih mulut umumkan akan dibayar pada 11 Jan 2013.... 

Apa yang sebenarnya berlaku,,, bagi aku JHEV tak akan berani melakukan sesuatu melainkan ada tangan-tangan hantu yang mengarahkan sedemikian... 

Kesian Najib,, segala daya usahanya nak membantu bekas tentera di sabotaj oleh puak-puak umno sendiri...



No comments:

Post a Comment