`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Saturday, February 16, 2013

Anwar Ibrahim Perdana Menteri Siapa Mati? (Part 1)


Tiga hari lepas abah beri buku ini pada aku suruh baca dan beri komen. Lebih kurang enam jam aku habis baca keseluruhan buku ini secara ringkas. Apa yang buat aku amat terkezut adalah satu artikel dalam muka surat...(korang kenalah cari sendiri), 

"Itu sebab saya berhenti tulis yang tidak elok mengenainya bila saya terjumpa bukti bahawa cerita mengenai sodomi Saiful Bukhari...."

Saiful oh Saiful...Adakah pepatah ini yang anda amalkan?
"Semalam adalah sejarah, hari ini kalau ada kesempatan ambil lah kerana esok adalah angan-angan"

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.