`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Sunday, February 3, 2013

KUBU UMNO TUARAN MULA ROBOH





Oleh : ANSARI ABDULLAH
SAYA mohon agar saudara seagama dalam UMNO Tuaran dapat mendidik penyokong supaya tidak 'mencuri' bendera PKR dan membocorkan tayar kereta penyokong pembangkang seperti yang terjadi pada 1 Februari 2013 di Kg Mengkabong dan pada 2 Februari 2013 di Kg Tajau.

Cukuplah dengan rakaman video oleh cawangan khas, Majlis Karaoke di rumah berhampiran dan jeritan dari jalan raya. Ini bukan budaya kita untuk menganggu majlis di rumah jiran. Kita mahu politik aman!
Saya mengucapkan selamat datang dan selamat bergabung kepada Hj Ali Akhbar Kawi dan 279 mantan ahli UMNO yang lain atas penyertaan mereka ke dalam Parti Keadilan Rakyat Tuaran.

Majlis penyerahan borang dan penyematan lencana PKR telah disempurnakan oleh YB Shuhaimi Safie, di satu majlis rapat rakyat bertempat di perkarangan Markas PKR Kg Tajau, Serusop, Tuaran pada malam semalam.

Tahniah kepada tuan-tuan semua. Kini kubu selamat UMNO Sulaman tidak selamat lagi. Seorang demi seorang pemimpin dan pengikutnya keluar dari UMNO dan menyertai PKR/PR.

Sebelum ini beberapa pemimpin UMNO/BN Sulaman telahpun menyertai PKR. Antaranya, Hj Amin Ibrahim, Dominic Ombilod Onul, Mohd Fairuz Bandar, Balanting Erom dan malam semalam pula giliran Haji Ali Akhbar Ali Akbar Kawi.

Tahniah tuan-tuan semua. Membujur lalu, melintang patah! Lawan tetap lawan. Lawan sampai menang. Putrajaya kita tawan!

INI KALILAH!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.