`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Thursday, May 16, 2013

AWEK YANG SOUND ANWAR, JODOH SAIFUL!!!



Tahniah SH ucapkan. Mungkin tak ramai yang perasan atau ingat lagi insiden di Sarawak sebelum ini. Awek yang jadi jodoh Si Saiful ni la yang buat Si Ketua Penipu tu gempar.

Wartawan TV3, Nik Suryani Megat Deraman ni la yang berani tampil dan mengajukan soalan mengenai jam Omega milik Si Ketua Penipu tu secara terang - terangan.

Sekarang, orang yang sama jugak jadi jodoh kepada seorang mangsa kerakusan Si Ketua Penipu tu. Subhanallah. Sesungguhnya Allah Maha Besar. Kita insan manusia ni hanya mampu merancang, Allah jua yang menentukannya.
Mohd. Saiful Bukhari Azlan dilaporkan blog Empayar Pemuda bakal menamatkan zaman bujangnya apabila berhajat mengahwini personaliti TV3, Nik Suryani Megat Deraman pada 25 Mei ini.

Blog itu melaporkan majlis perkahwinan mereka akan dilangsungkan di Taman Tamadun Islam, Pulau Wan Man, Kuala Terengganu.

Pada 2008, Mohd. Saiful Bukhari telah membuat sumpah laknat di Masjid Wilayah Persekutuan bahawa dia telah diliwat oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim dan mengulangi sumpah tersebut di hadapan Kaabah dan rakaman video itu didedahkan baru-baru ini.

Manakala Nik Suryani pula adalah wartawan TV3 yang pernah diherdik oleh Anwar dalam satu sidang akhbar pada April 2011 gara-gara bertanyakan soalan berhubung jam Omega milik pemimpin pembangkang itu.

Bagaimanapun sehingga kini belum ada kenyataan rasmi oleh Mohd. Bukhari mahupun Nik Suryani mengenai perkahwi! nan mere ka itu.

Pada tahun 2010, pihak peguam bela Anwar diketuai Karpal Singh telah membuat dakwaan bahawa Mohd Saiful mempunyai hubungan dengan Timbalan Pendakwa Raya (DPP) Farah Azlina Latif sebgai justifikasi untuk menggugurkan tuduhan liwat itu.

Namun sehingga ke hari ini pihak peguambela Anwar gagal membuktikan, sekaligus ia merupakan tuduhan yang bersifat fitnah semata-mata.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.