`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Sunday, May 19, 2013

GEMPAR BERAPI! APA BENARKAH NAMEWEE BAKAL DILANTIK SEBAGAI TIMBALAN MENTERI DALAM KABINET?


Aku baru dapat berita yang Namewee si Cina DAP bangsat yang telah menghina Islam bakal dilantik Senator dan akan dilantik sebagai Timbalan Menteri Pelancongan bagi menggantikan Joseph Salang Gandum yang menolak perlantikan beliau tempohari.

Pada mulanya aku tak percaya tetapi orang yang mengkhabarkan aku kata, tiada apa ang pelik sekarang ni sebab kalau si penipu macam Waythamoorthy dan beberapa lagi orang yang tak masuk akal boleh dilantik sebagai menteri, apa ada hal dengan Namewee?

Hmmm, aku tak tau benda ni betul atau tidak, tapi aku sangat takut bila dengar benda macam ni, harap pihak yang berkenaan boleh memperjelaskan keadaan ini. Benarkah Namewee bakal menggangotai kabinet Najib?

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.