`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Sunday, May 5, 2013

Najib Dan BN, Lu Memang Bangsat Yang Sial Dan Gua Sumpah Lu.


Warga Bangla
Bangla jadi Cina
Warga Myamar
Warga Bangla

Apabila mantan Perdana Menteri Malaysia menyatakan yang mereka tidak tahu menahu tentang pengundi hantu maka lu memang jenis bangsat lahanat. Gua cukup geram dengan pemimpin yang sanggup mengadaikan negara ditangan warga asing demi untuk terus memerintah negara, Apakah Pakatan mempunyai kuasa untuk mengeluarkan I/C-I/C kepada warga asing yang mana amanah itu adalah dibawah tanggung jawab JPN.

Gua menyumpah seranah buat lu yang sememangnya celaka di atas segala perbuatan jahat lu. Dengan bantuan barua-barua lu seperti JPN dan SPR maka berlakunya tragedi berdarah di Lahad Datu yang mengorbankan wira-wira negara daripada anasir luar yang lu bawa. Tanpa merasa malu dan bersalah lu sanggup menuduh pembangkang sebagai dalangnya.

Gua sumpah lu agar kehidupan lu sehari-hari penuh dengan keserabutan jika betul mulut gua ini masin. Ini adalah negara gua dan juga negara warga marhaen, bukannya negara simamat Kutty dari Kerala, India. Gua harap andainya PR dapat menawan parlimen, kita hadapkan mereka-mereka semua sebagai pengkhianat negara. Jika tuduhan itu berlaku di negara lain, pasti hukuman mati akan menanti mereka.

Pendokong Umno/BN jangan terlalu takbur kerana jika lu tidak alami perlakuan terkutuk ini pasti anak cucu lu akan mengemis di negara sendiri. Ada yang berpelajaran tinggi tetapi bodoh nak mampus dengan mengatakan apa yang kerajaan lahanat ini sudah cukup selesa. Selesalah sementara lu masih hidup tetapi mungkin anak cucu lu akan menyesali tindakan yang lu yang bangsat lakukan.

Warga Bangla
Warga Pakistan
A

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.