`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Thursday, May 2, 2013

Poster yang menggerun kan pemimpin2 dan pencacai2 UMNO...............???


Wak tak heran kalu pemimpin2 dan pencacai2 UMNO dah gerun tengok poster PAS ni. Yang menghairan kan Wak ade pule blogger pencacai UMNO yang mengutuk nye. Tapi Wak sikit pun tak heran kerane memang itu le kerje2 pencacai2 bloger UMNO ni.

Sebenar nye bloger2 pencacai UMNO ni dah kekeringan modal untuk jadi bahan tulisan nye. Parti UMNO@BN sedang nazak, sepatut nye pemimpin2 dan bloger UMNO ber doa untuk keselamatan parti nye, dan bukan nye sebok mengutuk orang lain berdoa.

UMNO@BN memang dalam keadaan separuh mati. Kumpulan Mahathir nampak nye berjaye menghapuskan kumpulan Abdullah Bedawi, yang di tinggal hidup ter konteng2 keseorangan cume Khairy Jamaluddin, yang lain2 semue nye dah habis kene cantas.

Dendam ber dendam di antare kumpulan yang bermusuhan ini pasti akan ter terjemah pade 5hb Mei ini. Ketike itu kite akan lihat kumpulan Abdullah Bedawi pule akan memulangkan bakul buah keras nye. Ini Wak cume cerite tentang kumpulan Mahathir dan Abdullah Bedawi aje.

Sebenar nye ade banyak lagi kumpulan2 yang sedang ber musuh-musuhan dalam UMNO. Dalam sayap Wanita UMNO, Pemuda UMNO dan Puteri UMNO juge ade keretakkan yang pasti akan terbelah pade 5hb, Mei ini. Jadi jangan terlalu sebok sangat menjaga tepi kain orang, sedangkan kain sendiri sudah terkoyak rabak.


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.