`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Thursday, May 2, 2013

SKANDAL OSTAZAH PENING DITAHAN POLIS!!!



Halamak ai!!! Baru sehari dua yang lepas kita cerita pasal keinginan bekas suami Si Ostazah Pening tu nak rujuk balik dengan dia. Dah keluar pulak cerita ni.

Macam mana ini boleh berlaku? Kenapa pulak dia kena tahan Polis? Katanya dia kena tahan sewaktu nak melarikan diri ke luar Negara.

Dilaporkan melalui laman Facebook Keldai Daily, Si Milosuam tu dah kena tahan dek Polis dan telah dibawa ke balai untuk disoal siasat. Peguam PKR joke dah konfirmkan.
Peguam PKR, R Sivarasa mengesahkan makluman mengenai penahanan blogger Milo Suam malam tadi dan ketika ini pihaknya sedang berusaha mendapatkan maklumat daripada pihak polis sebelum dapat mengambil tindakan selanjutnya.

Barisan peguam sedang cuba mendapatkan respons dari pihak polis pagi ini sebelum bincang langkah seterusnya yang perlu diambil.

Saya akan maklumkan perkembangan mengenai perkara ini sejam lagi."

Sementara itu, satu kenyataan ringkas oleh Biro Komunikasi PKR lewat malam tadi memaklumkan penahanan Milo Suam atau nama sebenarnya Yusuf Al Siddique Suratman, 29, oleh pihak polis dan dibawa ke Bukit Aman.

Menurut kenyataan media itu juga, pihak polis juga berada di hadapan Ibu Pejabat Keadilan di Merchant Square, Petaling Jaya.

Sebelum ini dua laporan polis dibuat terhadap pengendali blog Milo Suam yang sebelum ini menyiarkan artikel dan gambar palsu yang mendakwa anggota Polis Diraja Malaysia (PDRM) mengundi lebih awal dari tarikh sepatutnya.
! < /span>
Setentunya korang semua joke sedia maklum. Blogger Pencacai macam Pakatan Haramjadah ni semuanya setakat pandai pusing cerita je.

Walaupun tak de bukti, diorang main belasah ikut suka hati. Mungkin disebabkan itulah dia kena tahan dek Polis. Heh! Sekarang kita tengok la sejauh mana Keberanian diorang.

Hari tu sibuk sangat diorang suruh blogger Pro Barisan dedahkan identiti sendiri dan jangan berselindung disebalik nama pena. Sekarang kita tengok gelagat diorang pulak. Tapi jangan pelik la beb. Diorang ni banyak duit boleh bayar saman!!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.