`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Thursday, May 2, 2013

Skandal pengundi hantu ,Air Aisa, perdana menteri dan dot dot dot - Part 1



Laporan dari team R n R Crew yang memintas email Air Asia  dapat menjumpai hubungkait penerbangan misteri sewa Khas yang  mengankut Indon, Sulu, Bangla, myanmar, Nepal, Philipin dan lain bangsa..

Ikuti laporan dari Skuard MPV [monitoring Phantom Votters]

Pada 8 [Isnin] april CEO asia telah ke Pejabat Perdana Menteri pada jam 1 petang untuk berbincang berkenaan dengan tempahan flight untuk di SEWA pada PRU 13.

Persoalan yang bermain diminda:

1. Siapa penumpangnya?
2. Penerbangan ini ditempah khas untuk PRU, jika penumpagnya pegawai SPR, kenapa pejabat PM yang uruskan?
3. Mengapa booking dibuat secara ekslusif melalui Tony Fernandes bukan melalui permohonan rasmi?

Sehingga hari ini (1/5/2013 jam 5.10pm) booking2 untuk penumpang penerbangan ini masih tidak didaftarkan nama. Ini bermakna nama2 penumpang akan dikemaskini pada saat2 akhir sebelum penerbangan berlepas. 

Gua juga lampirkan screet shot salah satu booking itu dimana nama penumpang2 masih belum dikemaskini. Jika dilihat ruangan 'Total Cost' di imej yang gua lampirkan, Kesemua booking ini telah dikecualikan daripada apa2 bayaran termasuk cukai lapangan terbang dan surcaj bahan bakar yang selalu dikenakan kepada penumpang2 biasa.



Tujuan gua alert saudara semua mengenai perkara ini adalah berkemungkinan besar penerbangan charter ini mungkin bertujuan untuk menggerakkan pengundi hantu dari Sabah. 



Sehingga hari ini,telah lebih 10 ribu orang asing sudahpun loading masuk sedikit demi sedikit semenjak dan kini mereka ditempatkan di Felda Resident Resort di Port Dikson dan kem kem tentera di sekitar Port Dikson,di hotel hotel di sekitar Berjaya Time Square Bukit Bintang. Dan beberapa lokasi yang gua raksiakan sebab dalam intipan.Dan mereka ini di seludup masuk ke Terengganu [klick sini untuk baca]





Sent: Tuesday, 30 April, 2013 11:23 AM
To: Shahril Hafizi Bin Radzali; Anis Shima Ahmad Tajuddin
Cc: Simon Peter; maa_scheduleplanning
Subject: RE: PRU 13 Charter flight - 11 .4. 2013 .

Dear Shahril,

Flights have been loaded as charter and for those ferry flights we have loaded as normal service but lids are closed and fares won't be loaded. I am looping in Anis to get the fares loaded and after that only you can start to put in the passengers.

Dear Anis,

The email below refers. We have a few charter and ferry flights on 3-4 & 5-6 May. Kindly load the fares only for the charter flights. Refer to the attached file for the list of flights. 


Please take note that some of the charter and ferry flights have the same number. 


Regards,
Vinod Sivagnanam

-----Original Message-----
From: Shahril Hafizi Bin Radzali 
Sent: Tuesday, April 30, 2013 2:49 AM
To: Vinod Sivagnanam
Cc: Simon Peter; maa_scheduleplanning
Subject: RE: PRU 13 Charter flight - 11 .4. 2013 .

-King of Goblok

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.