`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Thursday, May 2, 2013

Video Samseng BN Cuba Langgar Orang Kerana Taksub Politik Tersebar !!!!

Gile.

Menakutkan betul la samseng2 BN neh beb. Memang menakutkan. Silap2 bunuh dan tetak orang pun depa sanggup. Kalau dah dasar samseng, samseng le juga.

Pui.

Rujuk video bawah neh hah ; 

 

Actually telah berlangsung FLASHMOB seluruh Malaysia dalam beberapa hari neh. Tak silap aku bermula dari SABAH kot. Lepas tue merebak ke beberapa lokasi, yang mana semalam memang ramai yang buat di beberapa negeri. Gambar2 berkaitan boleh rujuk sini dan korang juga boleh berikan gambar2 flashmob masing2. Ada video ke apa2 yang ingin di sharekan.. bagi je kat link yang aku sertakan sebentar tadi. 

Dan dapat info yang page kami boikot tv3 pun nak anjurkan flashmob rentetan dari apa yang sedang berlaku neh. Satu usaha yang bagus gak tue. Jadi kita boleh terus terusan buat flashmob untuk menyebarkan kempen2 kita. Bagi aku ini lebih baik daripada duduk dan tak buat apa2. Kita flashmob sambil menyatakan kempen. Tapi tidakla langgar2 orang macam perangai samseng bn kat dalam video di atas.

Cubaan melanggar neh tidak akan didiamkan. Laporan polis telah pun dibuat. 

Lihat bawah neh hah ;







No kenderaan sempat di ambil. Individu itu akan dicari sampai kita dapat. Nak tunjuk samseng? Silap tempat la lue brader. Balai sana cerita.

Apa pun tindakan tersebut sekali lagi membuktikan yang kempen2 flashmob ini sebenarnya memberikan kesan tertentu kepada penyokong2 bn.

Hehe.

Memang ini kejayaan yang besar dan bermakna. Flashmob satu malaysia, korang ada? Takde punyala. Kalau ada confirm yang kena bayar la. Nak free? Jangan la harap sesiapa sudi.

KAH KAH KAH

Kredit dan sumber gambar dan video ==>  https://www.facebook.com/NGO.Royalti?fref=ts&filter=1

-amenoworld

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.