`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Tuesday, June 11, 2013

Pengakuan Gadis Sunti Di Facebook Mendakwa Diraba Dan Di Ajak Berzina Oleh Ustaz Azhar Idrus | Fitnah Yang Celaka

Pengakuan Gadis Sunti Di Facebook Mendakwa Diraba Dan Diajak Berzina Oleh Ustaz Azhar Idrus | Fitnah Yang Celaka | Wooow, gila laa bro ..Dalam Page facebook penyokong kerajaan duk main isu fitnah jahat terhadap Ustaz Azhar, aku x fahamlah modus operandi ( MO ) mangkuk-mangkuk nie.
kalau x main isu fitnah geng-geng batak nie x leh tido kot..“Hai orang-orang yang beriman, jika datang kepadamu orang fasik membawa suatu berita, maka periksalah dengan teliti, agar kamu tidak menimpakan suatu musibah kepada suatu kaum tanpa mengetahui keadaannya yang menyebabkan kamu menyesal atas perbuatanmu itu”. [Al Hujurat : 6].

 Aku bagi sepotong ayat Al-Quran kepada kita semua, supaya berhati-hati tentang fitnah yang dimainkan, aku pun tidak lah fanatik sangat dengan Ustaz Azhar dan dia pun manusia biasa seperti kita juga, tapi sekurang-kurangnya dia menyedarkan orang yang jahil seperti aku tentang pentingnya menuntut ilmu, hormat kat orang tua dan hukum hakam dalam kehidupan harian.

“Mengapa di waktu kamu mendengar berita bohong itu, orang-orang mu’minin dan mu’minat tidak bersangka baik terhadap diri mereka sendiri, dan (mengapa tidak) berkata:”Ini adalah suatu berita bohong yang nyata.” [An Nur : 12].

“Mengapa mereka (yang menuduh itu) tidak mendatangkan empat orang saksi atas berita bohong itu. Oleh karena mereka tidak mendatangkan saksi-saksi, maka mereka itulah pada sisi Allah orang-orang yang dusta”. [An Nur : 13]. 

Sumber ( Klik ) 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.