`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


Wednesday, February 12, 2014

EDISI KETAWA TERBAHAK-BAHAK .... PERSATUAN PENGGUNA ISLAM MALAYSIA (PPIM) NAFI TERLIBAT DALAM KES DEMO SEMBELIH AYAM.



Nampak sangat PPIM main politik bangsat ... sepatutnya jika betul tidak terlibat dalam demo sembelih ayam mengapa perlu makan masa lama sehingga hampir 1 minggu sejak 6hb Februari 2014 untuk menafikannya?

Adakah kerana maklum balas dari akar umbi menyatakan betapa perbuatan bangang bin bahalol para demonstran sembelih ayam itu tidak memberi untuk dari segi sokongan? .. Tidak menaikkan sokongan rakyat kepada UMNO/BN? .. merasai betapa demo tersebut memberi impak dan kesan cukup kuat kepada BN di PRK Kajang nanti?

Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM) hari ini menjarakkan diri daripada tawaran ganjaran wang untuk menampar MP Seputeh Teresa Kok yang diusulkan dalam perhimpunan sekumpulan NGO 6 Februari lalu.

"Saya dengan ini menafikan sepenuhnya penglibatan PPIM untuk tawarkan sesiapa yang berjaya menampar Teresa Kok, kerana PPIM bukan persatuan yang berpendirian demikian," kata Setiausaha Agung PPIM, Datuk Dr Ma'mor Osman pada sidang media hari ini.

NGO tawar ganjaran RM500 tampar Teresa Kok
Ahmad Fadli KC

Satu perikatan NGO dikenali sebagai 'Majlis Jemaah NGO Islam Malaysia' menawarkan ganjaran RM500 buat mana-mana individu yang berjaya menampar Ahli Parlimen Seputeh, Teresa Kok dan merakamkannya.

Tawaran itu dibuat aktivis Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM), Mustafa Hamzah yang menjadi pengacara majlis demo ringkas perikatan NGO itu berhampiran Jalan Tun Perak, tengahari tadi.

"Pada mereka yang sanggup menampar Teresa Kok akan diberikan ganjaran RM500.

"Ganjaran ini akan diberikan secara tunai kepada pemuda-pemuda yang berani mempertahankan tanahair.

"Ganjaran ini akan dikumpul dari NGO Jemaah Islam Malaysia," katanya penuh bersemangat.

Beliau mengacarakan perhimpunan itu yang dinamakan 'Bantahan penghinaan terhadap kepimpinan Melayu, Yang di-Pertuan Agong dan agama Islam serta maruah Melayu' oleh segelintir ahli politik yang didakwa cauvinis Cina.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.