`

THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!
Image result for istiadat pertabalan Sultan Kelantan, Sultan Muhammad V sebagai Yang di-Pertuan Agong Malaysia ke-15

Monday, February 6, 2017

Zaid Ibrahim To Join DAP Tomorrow, Bukit Aman Told Royal S'gor Club To Cancel Venue ! !







kesal dihalang adakan sidang media di Royal S'gor Club

Kelab DiRaja S'gor Bukit Kiara menerima arahan Bukit Aman 
tidak benarkan sidang akhbar dengan Tun Mahathir esok (Selasa)
Jumaat lalu tersebar jemputan sidang media di Kelab Diraja S'gor



Zaid Ibrahim akan adakan sidang media di kediamannya esok
di kediamannya di Tropicana jam 9 pagi esok
sidang media bersama Dr Mahathir, Lim Kit Siang serta  Lim Guan Eng  

Zaid kecewa dengan tindakan Bukit Aman 


Najib jelas takut Melayu masuk DAP 
mereka lama berbohong mengenai DAP 
bimbang kemasukan saya akan jelaskan keadaan sebenar 

Zaid dilantik sebagai menteri undang-undang pada Mac 2008
Zaid letak jawatan selepas kritik ISA digunakan terhadap Teresa Kok 

My comments :  A friend says that it cannot be the work of Bukit Aman or the Special Branch to get involved in dirty tricks like this. The friend says it is possible that someone called the Royal Selangor Club and pretended to be from Bukit Aman or Special Branch. 


The MOI's boys are capable of doing things like this, especially that Sup Kambing Kuala Kangsar fellow.

The news has been flying around for a few weeks now that Zaid Ibrahim plus one more former ex UMNO stalwart will be joining the DAP.   Zaid's "inauguration" is happening tomorrow.  The other 'stalwart' will have to rethink.

Zaid Ibrahim quit his job as a Cabinet Minister because he did not agree that the ISA should be used against Theresa Kok, DAP's MP for Seputeh. Also that female reporter from the Chinese media. This happened some years ago.

Zaid embodies the phrase 'I may not agree with what you say but I will defend with my life your right to say what you want to say'.  The phrase was written down by Evelyn Beatrice Hall who wrote a biography of the French thinker and philosopher Voltaire.  I fully subscribe to the same phrase as well.  Thats why people read my Blog.  

(Those of you who send really silly and/or time wasting comments which I delete, you can please go and set up your own Blog and write what you want. I will defend your right to say what you want - no matter how silly it is - in your own Blog.)

Knowing Zaid personally, I can say that Zaid's views and his thinking are far too advanced for UMNO, especially UMNO Kota Bharu where he was Division chief. 

What exactly is Zaid's thinking?  Well, for one example Zaid does believe in complete freedom of speech. That is why he quit from his Cabinet post after the ISA was used against Therea Kok and that Chinese reporter girl.  Obviously the UMNO boys under MOI cannot handle this. 

The next big question is will Zaid stand as a DAP candidate in the coming General Elections? And where? The Press can ask him tomorrow. 

1 comment:

  1. Assalamualaikum.Wr.Wb perkenalkan saya seorang TKW ARAB SAUDI
    Saya ingin berbagi cerita siapa tau bermanfaat kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di ARAB SAUDI jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampung, jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan AKI BROMO dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul-betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di ARAB SAUDI, akhirnya saya coba untuk menhubungi AKI BROMO dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor, dan nomor yg diberikan AKI BROMO memang betul-betul terbukti tembus 100% dan saya sangat bersyukur berkat bantuan AKI BROMO kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,mungkin saya tidak bisa membalas budi baik AKI, sekali lagi makasih yaa KI atas bantuannya dan bagi teman-teman yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,Jadi buat yang pengen seperti saya silahkan hubungi (AKI BROMO) di nomor 085-288-958-758 Anda tidak usah ragu akan adanya penipuan atau hal semacamnya sebab saya sudah membuktikan sendiri keampuhan bantuan beliau kini giliran Anda trimahkasi… insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar-benar kisah nyata dari saya seorang TKW... Jika anda kurang percaya atau kurang yakin >>>>KLIK DISINI<<<<<

    SEKEDAR INFO: SEDIKIT BANTUAN DARI AKI BROMO.???
    1.MASALAH EKONOMI
    2.TERLILIT HUTANG
    3.PESUGIHAN
    4.DANA GAIB/UANG BALIK
    5.PENGLARIS BISNIS
    6.TOGEL
    7.PERLANCAR DALAM BERBAGAI HAL
    8.MASALAH RUMAH TANGGA DAN LAIN-LAIN.

    Jadi kepada teman-teman yang lagi mengalami masalah, jangan anda putus asah,,,(AKI BROMO) akan membantu anda semua dalam berbagai suatu masalah dan ingin merubah nasib anda seperti saya apa bila ada waktu silahkan hubungi (AKI BROMO) Di Nomor: 085-288-958-758 dan dengan penuh harapan yakin dan percaya insya ALLAH apa yang anda ingingkan pasti tercapai.

    ReplyDelete