`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Thursday, June 22, 2017

ISTERI PEMIMPIN2 LAIN BILA NAK DISIASAT?

Bekas Pengerusi FGV yang kini dipindahkan mengetuai SPAD, Isa Samad disoal-siasat selama kira-kira 4 jam di Pejabat SPRM Putrajaya, bermula 9.40 pagi tadi.
Kata Isa, beliau telah memberi kerjasama penuh dan menjawab semua soalan yang ditanyakan kepadanya.
Saya tak dapat buat apa-apa andaian terhadap isu ini. Itu keputusan yang akan dibuat oleh SPRM, kata beliau ketika ditanya mengenai soal-siasat terhadapnya.
Mengenai kehadiran isterinya dalam soal-siasat SPRM itu, Isa berkata, adalah perkara biasa seseorang itu diperlukan hadir apabila namanya dikait atau disebut dalam sesuatu dakwaan.
Normal isteri dipanggil kalau ada dakwaan atau kalau ada disebut nama. Maka, perlu dipanggil untuk disiasat, tambahnya lagi.
Menggunakan hujah Isa iaitu isteri biasanya dipanggil untuk disiasat bila namanya ada disebut atau dijadikan bahan dakwaan, sebenarnya sudah banyak kali isteri-isteri pemimpin lain dikaitkan dengan pelbagai isu sebelum ini.
Isteri Perdana Menteri, Rosmah Mansor barangkali mengungguli senarai dengan paling kerap dikaitkan dengan pelbagai dakwaan dan terbaru oleh laporan DOJ yang mendakwa beliau menerima hadiah barang kemas daripada Jho Low berjumlah keseluruhan sebanyak RM128 juta.
Terkini, isteri Menteri Pelancongan dan Kebudayaan, Nazri Aziz juga terkait sama dengan penyebaran kad namanya yang menggunakan logo rasmi kerajaan.
Sehingga ini, Nazri mengatakan ia sebagai palsu dan ada orang mahu mengenakannya.
Soalnya, tidakkah isteri Najib dan isteri Nazri juga perlu disiasat sama?
Kenapa hanya isteri Isa saja yang disiasat?
– shahbudindotcom.blogspot.my

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.