`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Friday, August 4, 2017

NAJIB FIRST, MALAYSIA LAST? : DESPITE STEALING BILLIONS FROM THE COUNTRY, IGP REFUSES TO ARREST JHO LOW & BRING HIM HOME TO FACE CHARGES – INSTEAD SCORNS AZMIN & THE LEGAL PROCESS

INSPECTOR-GENERAL of Police Khalid Abu Bakar today said Azmin Ali can proceed to take legal action against him, as he will not bow down to pressure from the Selangor menteri besar to arrest Jho Low.
Azmin has sent a notice of demand to Khalid seeking the arrest of Low Taek Jho, also known as Jho Low, the businessman who has been described as the main conspirator in the 1Malaysia Development Bhd scandal.
Azmin’s lawyer Latheefa Koya said the letter was sent two days ago to compel the IGP to seek the help of Interpol in the arrest and extradition of Low.
Khalid has 14 days to reply to the letter failing which legal action will be taken.
Khalid said he would not respond to Azmin’s demand as investigations into 1MDB were ongoing.
“I do not want to respond to his demand. So, take court action, I will wait… I won’t argue,” he said at the Royal Malaysian Police College in Cheras this evening.
He said Azmin could proceed with the legal action once the demand expired in 14 days.
Latheefa had said her client was acting on the basis that Low was suspected of various offences under the penal code.
She said Malaysia should work with Interpol, of which it was a member and which also had an office here, to issue a Red Notice for Low.
Lawyer N. Surendran said Azmin would initiate court action if the IGP failed to do the necessary.
Low’s whereabouts are unknown despite investigations in several countries linked to 1MDB’s complex international financial transactions.
Low denies any wrongdoing.
– https://www.themalaysianinsight.com

1 comment:

  1. Pertama saya ingin menyapa para pengunjung situs ini dengan kata assalamu alaikum warohmatullahi wabarokatu, salam sejahtera, salam saudara saudaraku perkenalkan nama saya IBU HASTUTI seorang mantan BMI duluh kerja di HONGKONG kali ini saya akan menulis postingan tentang PESUGIHAN UANG GAIB. Jika kita membahas informasi tentang PESUGIHAN UANG GAIB sebenarnya sudah banyak iklan iklan ahli spesialis pakar pesugihan yang bisa menarik uang gaib dalam waktu singkat yang beredar di internet, namun perlu kami tegaskan kepada anda supaya lebih hati hati dalam memilih iklan pesugihan lewat internet termasuk media sosial jenis facebook dan twitter karna sya sudah di tipu oleh iklan tersebut. Saya juga tidak mengharapkan anda untuk lebih memilih melakukan pesugihan malalui orang yang sudah membantu saya akan tetapi anda bisa menilainya sendiri kira kira jasa pesugihan mana yang paling tepat untuk dijadikan solusi kaya raya. Saya ingin mengucapkan banyak terimah kasih kepada MBAH Giwangkara atas bantuannya selama ini dan saya tidak menyangka kalau saya sudah bisa sukses dan ini semua berkat bantuan beliau selama ini, Saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang2 dan alhamdulillah kini sekarang saya sudah punya usaha jual alat bangunan sendiri itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH Gawangkara atas bantuan PESUGIHAN UANG GAIB nya, Saya yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan,, Bagi anda yang punya masalah keuangan jangan ragu/maluh untuk menghubungi MBAH Giwangkara karna beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata, Ini bukan hanya sekedar cerita atau rekayasa tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg butuh bantuan beliau silahkan hubungi di +62852 1966 8513 semoga dengan adaNya pesan singkat ini sodarah bisa sukses seperti saya...



    Wassalam...

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.